Quote from Guest on 13 March 2010, 07:01Jag beställde Huarache skor/sandaler genom http://barefootted.com
Det är en "byggsats" där man själv får klippa ut sulan och fixa snörningen. Fick just leveransen, men behöver nu ett bra hålslag och varmare väder.
Här finns ingen risk för att köpa fel s
Jag beställde Huarache skor/sandaler genom http://barefootted.com
Det är en "byggsats" där man själv får klippa ut sulan och fixa snörningen. Fick just leveransen, men behöver nu ett bra hålslag och varmare väder.
Här finns ingen risk för att köpa fel s
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:11Så kallade Jesus-sandaler. De användes i diverse olika provinser i romarriket.
Så kallade Jesus-sandaler. De användes i diverse olika provinser i romarriket.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:22Nja, tror de hade annan design på snörningen ... folk som klär sig historiskt skulle säkert förfasa sig om du hade dem till din toga 😉
Nja, tror de hade annan design på snörningen ... folk som klär sig historiskt skulle säkert förfasa sig om du hade dem till din toga 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:26Jesus-sandalerna som var populära i samband med Jesus Christ Superstar hade snörningen lite högre men detta kan vara snikvarianten, Judas-sandalerna.
Jesus-sandalerna som var populära i samband med Jesus Christ Superstar hade snörningen lite högre men detta kan vara snikvarianten, Judas-sandalerna.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:28🙂
Extrapris 30 silverpenningar?
🙂
Extrapris 30 silverpenningar?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:50Coolt! Du ser ut som en riktig Tarahumara. 🙂
Coolt! Du ser ut som en riktig Tarahumara. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 07:59Tor: Kan bero på att de är designade efter Tarahumara 🙂
Tor: Kan bero på att de är designade efter Tarahumara 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:03Jag skulle nog vara orolig för skav mellan stortån och "pektån" de första rundorna. Men det märker du.
Jag skulle nog vara orolig för skav mellan stortån och "pektån" de första rundorna. Men det märker du.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:54Lars kanske är gammal militär och van att peka med hela foten?
Hur som helst ska det bli mycket intressant att höra dina åsikter efter lite löpning. Jag är allergisk mot saker mellan tårna men efter att man jobbat upp lite tjockare lager hud där borde de
Lars kanske är gammal militär och van att peka med hela foten?
Hur som helst ska det bli mycket intressant att höra dina åsikter efter lite löpning. Jag är allergisk mot saker mellan tårna men efter att man jobbat upp lite tjockare lager hud där borde de
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 11:10"Kan bero på att de är designade efter Tarahumara"
Jag vet, det var precis därför jag tyckte att du såg ut som en Tarahumara.
"Kan bero på att de är designade efter Tarahumara"
Jag vet, det var precis därför jag tyckte att du såg ut som en Tarahumara.