Quote from Guest on 26 August 2011, 09:15Åker med ett par schwalbe blizzard (700x23C), tvärblanka däck!
Börjar bli mer och mer fegis då sladdandet har introducerats i min körning.beror det på
- att pendlandlar sträckan blivit så slentrian att det går snabbare i svårare partier?- morgonfukten
Åker med ett par schwalbe blizzard (700x23C), tvärblanka däck!
Börjar bli mer och mer fegis då sladdandet har introducerats i min körning.
beror det på
- att pendlandlar sträckan blivit så slentrian att det går snabbare i svårare partier?
- morgonfukten
Quote from Rasmus Olsson on 26 August 2011, 09:25Bromsa mjukare.
Bromsa mjukare.
Quote from Camilla Höög on 26 August 2011, 09:47När uppträder sladdandet?
När uppträder sladdandet?
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 12:21Är bakhjulet helt rakt?
Är bakhjulet helt rakt?
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 12:35det är väl en kombo av hastighet och broms antagligen, det händer mest i kurvor skapligt tvära och förmodligen i fuktigare underlag
but it chickens me out
däcket vobblar inte iaf...mina ögon registrerar det som rakt
det är väl en kombo av hastighet och broms antagligen, det händer mest i kurvor skapligt tvära och förmodligen i fuktigare underlag
but it chickens me out
däcket vobblar inte iaf...mina ögon registrerar det som rakt
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 12:41Bromsa med racer på vått underlag är slirigt med släta däck.
Bromsa med racer på vått underlag är slirigt med släta däck.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 12:42Bromsa innan svängen
Bromsa innan svängen
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 12:54"Bromsa innan svängen" -check
då kan jag ställa frågan, vilken typ av däck är "höst" däck
finns det däck med optimerad räffling
(för en som nu inte orkar plöja igenom bikediscount.de och inte fatta ett dyft ändå)
"Bromsa innan svängen" -check
då kan jag ställa frågan, vilken typ av däck är "höst" däck
finns det däck med optimerad räffling
(för en som nu inte orkar plöja igenom bikediscount.de och inte fatta ett dyft ändå)
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 13:01Continental Sport Contact har jag för mig
Continental Sport Contact har jag för mig
Quote from Rasmus Olsson on 26 August 2011, 13:09Pratar vi räcer? Tänk på att för breda däck kanske inte får plats. På min räcer sitter par Conti GP4000S på året runt. Iofs använder jag den inte när det är snö.
Sport Contact är bra däck, även Gatorskin. Egentligen inte mycket mönster, men lite bredare.
Pratar vi räcer? Tänk på att för breda däck kanske inte får plats. På min räcer sitter par Conti GP4000S på året runt. Iofs använder jag den inte när det är snö.
Sport Contact är bra däck, även Gatorskin. Egentligen inte mycket mönster, men lite bredare.