Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 16:10Så länge inte klenheten sitter i psyket, för då blir det bryt.
Edit vill påpeka att mottrycket nog är detsamma, oavsett om man trycker i en liter eller deciliter per tag. Det ska in genom samma ventil.
Nej, nu hade nog Edit lite otur när hon tänkte igen
Så länge inte klenheten sitter i psyket, för då blir det bryt.
Edit vill påpeka att mottrycket nog är detsamma, oavsett om man trycker i en liter eller deciliter per tag. Det ska in genom samma ventil.
Nej, nu hade nog Edit lite otur när hon tänkte igen
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 16:11Är det då det blir "trist"?
Är det då det blir "trist"?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 16:20De flesta som har ägnat trehundra pumptag åt att få upp fyra bar eller så brukar vara lite småtrista att ha att göra med.
De flesta som har ägnat trehundra pumptag åt att få upp fyra bar eller så brukar vara lite småtrista att ha att göra med.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 16:32Det är därför som jag har en SKS Rennradkompressor i källaren, och en i hallen.
Det är därför som jag har en SKS Rennradkompressor i källaren, och en i hallen.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 16:46Numera har även jag en faktiskt, på din så goda inrådan.
Numera har även jag en faktiskt, på din så goda inrådan.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 17:12Ja, mina råd är bra o dyra.
Ja, mina råd är bra o dyra.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 20:20Jag måste ha missat en faktura.
Jag måste ha missat en faktura.
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 19:26Den bästa pump som jag använt, rekommenderas starkt!
BILD:http://www.cyclecomponents.com/images/artiklar/LEZ0001-SV-L.jpgI luftkammaren förvaras en gummislang som skruvas på ventilen sen kan man pumpa i en bekväm position. finns i 2 längder (M, L) jag h
Den bästa pump som jag använt, rekommenderas starkt!
BILD:http://www.cyclecomponents.com/images/artiklar/LEZ0001-SV-L.jpg
I luftkammaren förvaras en gummislang som skruvas på ventilen sen kan man pumpa i en bekväm position. finns i 2 längder (M, L) jag h
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:15Hur stor är en minipump?
Hur stor är en minipump?
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 20:17Allt under John Holmes-storlek är mini.
Allt under John Holmes-storlek är mini.