Quote from Guest on 10 May 2012, 16:57När jag registrerar en aktivitet så brukar jag skriva tiden som t.ex. 45 min. Sedan tittar jag i kalendern och då står det 45 min 0 sek. Varför måste det stå noll sekunder? Det ser ganska konstigt ut... Förut vill jag minnas att det bara stod 45 min.
Är
När jag registrerar en aktivitet så brukar jag skriva tiden som t.ex. 45 min. Sedan tittar jag i kalendern och då står det 45 min 0 sek. Varför måste det stå noll sekunder? Det ser ganska konstigt ut... Förut vill jag minnas att det bara stod 45 min.
Är
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 17:07Det står noll sekunder för att du inte har skrivit att du har tränat några sekunder. Om du har tränat t.ex. 11 minuter och 43 sekunder så skriver du "11:43".
Det står noll sekunder för att du inte har skrivit att du har tränat några sekunder. Om du har tränat t.ex. 11 minuter och 43 sekunder så skriver du "11:43".
Quote from Galderma Fritidsförening on 10 May 2012, 18:54Ja, men om jag tränar 60 min så vill jag ju att det ska stå 60 min och inte 60 min 0 sek..... (#)
Ja, men om jag tränar 60 min så vill jag ju att det ska stå 60 min och inte 60 min 0 sek..... (#)
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 18:58Det är ju samma sak. Är det ett estetiskt problem?
Det är ju samma sak. Är det ett estetiskt problem?
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 19:19Ja, det och svältkatastrofen på Afrikas horn.
Ja, det och svältkatastrofen på Afrikas horn.
Quote from Galderma Fritidsförening on 12 May 2012, 12:56Helt klart ett estetiskt problem... 😛
Det tar ju dessutom onödig plats i kalendern. Till exempel när jag reggade judo förra veckan så såg det ut så här i kalendern:
Judo 45 min 0
sek
Helt klart ett estetiskt problem... 😛
Det tar ju dessutom onödig plats i kalendern. Till exempel när jag reggade judo förra veckan så såg det ut så här i kalendern:
Judo 45 min 0
sek
Quote from Elias Engqvist on 12 May 2012, 13:30Slöseri av jordens resurser! Antal rader på jorden tar ju snart slut!
Slöseri av jordens resurser! Antal rader på jorden tar ju snart slut!
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 18:36Definitivt inte något prioriterat men om vi ändå ska diskutera det så räcker det väl med h, m och s i kalendern. Finns väl inget i det sammanhangen man kan förväxla det med även om det kanske inte är vedertagna förkortningar (förutom i mina handanteckning
Definitivt inte något prioriterat men om vi ändå ska diskutera det så räcker det väl med h, m och s i kalendern. Finns väl inget i det sammanhangen man kan förväxla det med även om det kanske inte är vedertagna förkortningar (förutom i mina handanteckning
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:01Vilken ickefråga...
Vilken ickefråga...
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:08Ja, så jag försökte vinkla det till en platsfråga och föreslå något men alla har väl redan markerat som ointressant vid det här laget för det är inte direkt ett stort problem.
Ja, så jag försökte vinkla det till en platsfråga och föreslå något men alla har väl redan markerat som ointressant vid det här laget för det är inte direkt ett stort problem.