Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 19:29Det är bra träning att bära tungt. Jag springer med Edge 705.
Det är bra träning att bära tungt. Jag springer med Edge 705.
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 15:00Är man missnöjd med sin Garmin är det bara att hoppa in i köp och sälj forumet, flera Polar till salu...
Är man missnöjd med sin Garmin är det bara att hoppa in i köp och sälj forumet, flera Polar till salu...
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 15:03Problemet är ju att Polar inte har några motsvarande modeller som klarar simning bättre än vad Garmins 310XT gör, så det rådet är väl inte så bra i detta fallet!
Problemet är ju att Polar inte har några motsvarande modeller som klarar simning bättre än vad Garmins 310XT gör, så det rådet är väl inte så bra i detta fallet!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 17:29(skrev för snabbt och såg inte det jag tänkte skriva redan var skrivet)
(skrev för snabbt och såg inte det jag tänkte skriva redan var skrivet)
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 18:56Kanske du skulle kompletera med ett Suunto memorybelt?
Jag har inte testat detta men det verkar ju ok."Tack vare sin registreringsfunktion ger Memory Belt användarna friheten att träna när, var och hur de vill. Memory Belt, som är perfekt för simning, l
Kanske du skulle kompletera med ett Suunto memorybelt?
Jag har inte testat detta men det verkar ju ok.
"Tack vare sin registreringsfunktion ger Memory Belt användarna friheten att träna när, var och hur de vill. Memory Belt, som är perfekt för simning, l
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 11:27Man kanske kan modda ett cykelfäste till 310an så att det flyter strax bakom på en liten frigolitbit eller något sånt.
När man närmar sig vattnet klickar man helt enkelt ur klockan ur armbandet och i frigolitbåten som dras en liten bit bakom kroppen.
A
Man kanske kan modda ett cykelfäste till 310an så att det flyter strax bakom på en liten frigolitbit eller något sånt.
När man närmar sig vattnet klickar man helt enkelt ur klockan ur armbandet och i frigolitbåten som dras en liten bit bakom kroppen.
A
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 13:36Jag har sett på något forum tipset från en person som la sin 305:a i en vattentät låda och surrade fast den i nacken. Då funkade GPS-mottagningen vid simning.
Jag har sett på något forum tipset från en person som la sin 305:a i en vattentät låda och surrade fast den i nacken. Då funkade GPS-mottagningen vid simning.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 20:53Senaste firmware är 3.20 till 310XT.
Det finns en ändring i 2.9 som kanske är relevant."Changes made from version 2.70 to 2.90:
?Implemented swim code that corrects distance values on open water swims. The distance is not displayed in real-time, but upd
Senaste firmware är 3.20 till 310XT.
Det finns en ändring i 2.9 som kanske är relevant.
"Changes made from version 2.70 to 2.90:
?Implemented swim code that corrects distance values on open water swims. The distance is not displayed in real-time, but upd