Quote from Guest on 19 June 2009, 16:16Imorgon är det dags. Kl 08:00 ska starten gå och jag tror helt ärligt att det kommer gå kasst. 🙁
Jag brukar aldrig träna tidigt på morgonen och tänkte att jag i alla fall skulle försöka idag som en provomgång.
Jag gick upp k 07:20 och åt frukost, fixa
Imorgon är det dags. Kl 08:00 ska starten gå och jag tror helt ärligt att det kommer gå kasst. 🙁
Jag brukar aldrig träna tidigt på morgonen och tänkte att jag i alla fall skulle försöka idag som en provomgång.
Jag gick upp k 07:20 och åt frukost, fixa
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 16:26Äsch det är bara tävlingsnerverna som spökar tror jag. Att tävla på riktigt är en helt annan sak och då lär adrenalinet rinna till. Ta det bara inte för allvarligt när det är första gången. Kan lätt bli att man går för hårt annars.
Och går det inte bra s
Äsch det är bara tävlingsnerverna som spökar tror jag. Att tävla på riktigt är en helt annan sak och då lär adrenalinet rinna till. Ta det bara inte för allvarligt när det är första gången. Kan lätt bli att man går för hårt annars.
Och går det inte bra s
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 16:57Det är få som kan ställa sig på en startlinje utan att kroppen är igång. I första tävlingen är det (tror jag) omöjligt.
Det är få som kan ställa sig på en startlinje utan att kroppen är igång. I första tävlingen är det (tror jag) omöjligt.
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 16:59Jag kanske deppade ihop lite för snabbt.
Jag ska i alla fall göra mitt bästa imorgon.
Jag kanske deppade ihop lite för snabbt.
Jag ska i alla fall göra mitt bästa imorgon.
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 18:52Kom igen nu Mia..!
Det är ju inte OS-finalen eller ens VM-semifinalen som du ska springa...utan ett vanligt lopp på 5 km. Visst... jag förstår absolut din nerv och ditt upptrissade inre...å det är ju i sig skitakul...tänk om du gick till starten å inte kä
Kom igen nu Mia..!
Det är ju inte OS-finalen eller ens VM-semifinalen som du ska springa...utan ett vanligt lopp på 5 km. Visst... jag förstår absolut din nerv och ditt upptrissade inre...å det är ju i sig skitakul...tänk om du gick till starten å inte kä
Quote from Bjarne Lewin on 19 June 2009, 22:46Det kommer att gå bra Mia! Du kommer att få tre PB imorgon! Ett på just den banan! Ett på loppet! Och ett på sträckan! Nästa år slår du sen allihopa! (H:)
Det kommer att gå bra Mia! Du kommer att få tre PB imorgon! Ett på just den banan! Ett på loppet! Och ett på sträckan! Nästa år slår du sen allihopa! (H:)
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 12:52Tack för all peppning. 🙂
Sitter och tar det lungt efter frukosten nu och ska snart åka iväg till banan.
I år är det första gången som detta lopp går så det är ju kul att jag börjar min löpkarriär i ett helt nytt lopp.
Det kommer nog inte så mycket folk,
Tack för all peppning. 🙂
Sitter och tar det lungt efter frukosten nu och ska snart åka iväg till banan.
I år är det första gången som detta lopp går så det är ju kul att jag börjar min löpkarriär i ett helt nytt lopp.
Det kommer nog inte så mycket folk,
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 13:01Det kommer att gå bra. Ha så skoj.
Det kommer att gå bra. Ha så skoj.
Quote from ellen olsson on 20 June 2009, 13:30Lycka till!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 16:28Det gick bra. 🙂
Jag sprang och sprang och sprang och till sist var jag i mål.
Det gick bra. 🙂
Jag sprang och sprang och sprang och till sist var jag i mål.