Quote from Guest on 30 January 2011, 15:30Utsidan på mitt högra knä svullnade upp tidigare idag. Jag har inte ont men däremot känns det stelt och stumt. Jag sprang ett pass i fredags och ett i går och kände mig ganska trött i benen och lite mer i höger knä. Men svullnaden kom först i dag när jag
Utsidan på mitt högra knä svullnade upp tidigare idag. Jag har inte ont men däremot känns det stelt och stumt. Jag sprang ett pass i fredags och ett i går och kände mig ganska trött i benen och lite mer i höger knä. Men svullnaden kom först i dag när jag
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 15:40Mitt kne svullnade och blev ömt 13 december helt utan förklaring. Jag var hengig också och det har visat sig vara starten på en långdryg virusinfektion. Efter att ha försökt komma igång igen et par gånger utan hell hoppas jag att jag nu äntligen har blivi
Mitt kne svullnade och blev ömt 13 december helt utan förklaring. Jag var hengig också och det har visat sig vara starten på en långdryg virusinfektion. Efter att ha försökt komma igång igen et par gånger utan hell hoppas jag att jag nu äntligen har blivi
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 16:13Jag vet inte vad som förorsakat din svullnad i knät men du ska under INGA omständigheter belasta ett svullet knä!
Vila är det som gäller nu.
All rörelse är bra, tror man men svullna knän gäller det att vara rädd om (vet av egen erfarenhet).
Svullnaden ber
Jag vet inte vad som förorsakat din svullnad i knät men du ska under INGA omständigheter belasta ett svullet knä!
Vila är det som gäller nu.
All rörelse är bra, tror man men svullna knän gäller det att vara rädd om (vet av egen erfarenhet).
Svullnaden ber
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 20:51Avvakta ett par dagar och se om svullnaden försvinner.
Brorsan råkade ut för en ganska trist skada pga att han ignorerade ett svullet knä (baksidan i knäväcket). Visade sig att han hade mikrofrakturer runt knäleden pga en mara han eg inte var tränad för.
Avvakta ett par dagar och se om svullnaden försvinner.
Brorsan råkade ut för en ganska trist skada pga att han ignorerade ett svullet knä (baksidan i knäväcket). Visade sig att han hade mikrofrakturer runt knäleden pga en mara han eg inte var tränad för.