Quote from Guest on 12 March 2010, 20:55Har köpt nya löparskor idag, som rubriken lyder; Mizuno Wave Alchemy 9.
Någon som springer i dessa och har några synpunkter? Provade ut dom på Löplabbet Heden, dom kändes bra ganska direkt!
Jag pronerade ganska kraftigt med högerfoten, men det såg mkt
Har köpt nya löparskor idag, som rubriken lyder; Mizuno Wave Alchemy 9.
Någon som springer i dessa och har några synpunkter? Provade ut dom på Löplabbet Heden, dom kändes bra ganska direkt!
Jag pronerade ganska kraftigt med högerfoten, men det såg mkt
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:05Ingen ser bra ut när man tittar på fötterna i ultrarapid.
...utom Usain Bolt då som jag har för mig hade riktigt "rent" löpsteg. I alla fall om man jämförde med löparna bredvid som hade mer uttalad rullning från utsida till insida över fotbladet.
Ingen ser bra ut när man tittar på fötterna i ultrarapid.
...utom Usain Bolt då som jag har för mig hade riktigt "rent" löpsteg. I alla fall om man jämförde med löparna bredvid som hade mer uttalad rullning från utsida till insida över fotbladet.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:22Jag sprang med ett par såna i typ tre år. Satt skönt och inte så klumpiga för att vara tjockisskor. Lite slitna har de blivit nu dock.
Jag sprang med ett par såna i typ tre år. Satt skönt och inte så klumpiga för att vara tjockisskor. Lite slitna har de blivit nu dock.
Quote from Olof Robertson on 13 March 2010, 10:50Tjockisskor? 🙂
Tjockisskor? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:56Tjockisskor är nog samma som "tjockskor"
Tjockskor = vanliga löparskor
Vanliga löparskor minimalistiska skor med tunn sula.(Nej, han kommenterade inte din vikt)
Tjockisskor är nog samma som "tjockskor"
Tjockskor = vanliga löparskor
Vanliga löparskor minimalistiska skor med tunn sula.
(Nej, han kommenterade inte din vikt)
Quote from Olof Robertson on 13 March 2010, 11:29Haha, nej det trodde jag inte, att han tänkte på min vikt 🙂 Men har inte hört ordet innan. Tycker dom känns rätt smidiga ändå, mjukare än andra jag provade.
Haha, nej det trodde jag inte, att han tänkte på min vikt 🙂 Men har inte hört ordet innan. Tycker dom känns rätt smidiga ändå, mjukare än andra jag provade.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 13:08Jag springer mina långa pass med Mizuno Wave Inspire 5 och helt nöjd med dem. Inspire och Alchemy faller under samma kategori hos Mizuno så jag kan tänka mig att man får samma upplevelse med bägge skor.
Jag springer mina långa pass med Mizuno Wave Inspire 5 och helt nöjd med dem. Inspire och Alchemy faller under samma kategori hos Mizuno så jag kan tänka mig att man får samma upplevelse med bägge skor.
Quote from Bjarne Lewin on 14 March 2010, 19:19Jag fick lämna tillbaka ett par mizuno wawe alchemy pg att jag fick ont av att springa i dem. Mizuno Wawe inspire däremot älskar jag att springa långt och mycket med 🙂
Jag fick lämna tillbaka ett par mizuno wawe alchemy pg att jag fick ont av att springa i dem. Mizuno Wawe inspire däremot älskar jag att springa långt och mycket med 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 20:11Jag har haft ett par Mizuno Alchemy 6 som har varit väldigt bra. Nu har jag nyligen köpt ett par Alchemy 9 och efter bara ett par rundor verkar de bra! Jag tycker Mizuno har bra löpkänsla och passar mina fötter bra. Men vi är ju individer och det viktiga
Jag har haft ett par Mizuno Alchemy 6 som har varit väldigt bra. Nu har jag nyligen köpt ett par Alchemy 9 och efter bara ett par rundor verkar de bra! Jag tycker Mizuno har bra löpkänsla och passar mina fötter bra. Men vi är ju individer och det viktiga
Quote from Olof Robertson on 14 March 2010, 20:24Tack för era svar, ska bli spännande prova dom 🙂 Hoppas såklart dom passar mig kanon haha.
Tack för era svar, ska bli spännande prova dom 🙂 Hoppas såklart dom passar mig kanon haha.