Quote from Guest on 25 May 2012, 00:00Hej, äger idag Mizuno Wave Alchemy 9, som behöver bytas ut.
Troligen blir det en sko i samma serie igen då jag varit nöjd.Frågan är om jag skall köpa 9;an, 10:an eller 11:an?
Tycker ni att det är värt den extra kostnaden för de senare modellerna?
Har l
Hej, äger idag Mizuno Wave Alchemy 9, som behöver bytas ut.
Troligen blir det en sko i samma serie igen då jag varit nöjd.
Frågan är om jag skall köpa 9;an, 10:an eller 11:an?
Tycker ni att det är värt den extra kostnaden för de senare modellerna?
Har l
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 00:10Mizuno Wave Alchemy
Mizuno Wave Alchemy
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 00:26Med tanke på att materialet i skorna inte hållet en evighet, rekommendationen är ca 2 år på hyllan, så hade inte jag köpt några gamla dojer, i synnerhet inte 9:an som redan är 2 år gammal.....
Med tanke på att materialet i skorna inte hållet en evighet, rekommendationen är ca 2 år på hyllan, så hade inte jag köpt några gamla dojer, i synnerhet inte 9:an som redan är 2 år gammal.....
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 16:54Jag tyckte 10:an var ganska mycket skönare än 9:an. Mer spänst i sulan och en mjukare överdel. 11:an har jag inte testat.
Jag tyckte 10:an var ganska mycket skönare än 9:an. Mer spänst i sulan och en mjukare överdel. 11:an har jag inte testat.
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 10:04Jag har ett par gamla av 9:an ca 2 år gamla och ett par nya av 11:an(dammodellen dock) som jag köpte i julas. Jag tycker 9:an är skönare och "känns" lättare och mer flexibel än 11:an, så jag har senaste 1.5 månaden fortsatt att mestadels köra med de gamla
Jag har ett par gamla av 9:an ca 2 år gamla och ett par nya av 11:an(dammodellen dock) som jag köpte i julas. Jag tycker 9:an är skönare och "känns" lättare och mer flexibel än 11:an, så jag har senaste 1.5 månaden fortsatt att mestadels köra med de gamla
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 21:57Vilken storlek är det? Jag har ett par Alchemy 9 stl 46 som använts 2 ggr och som någon skulle kunna få köpa för en _väldigt_ liten penning.
Åter till ämnet: Ett par så gamla skor ska det vara ett riktigt bra pris om man ska köpa. Jag vet dock inte vad so
Vilken storlek är det? Jag har ett par Alchemy 9 stl 46 som använts 2 ggr och som någon skulle kunna få köpa för en _väldigt_ liten penning.
Åter till ämnet: Ett par så gamla skor ska det vara ett riktigt bra pris om man ska köpa. Jag vet dock inte vad so