Quote from Guest on 23 April 2012, 10:46Någon som har erfarenhet av dessa skor. Jag springer idag i 2160 och ds trainer och dessa är utmärkta på min fot. Jag är ute efter något lättare alternativ men behöver fortfarande pronationsstödet (lättare).
Någon som har erfarenhet av dessa skor. Jag springer idag i 2160 och ds trainer och dessa är utmärkta på min fot. Jag är ute efter något lättare alternativ men behöver fortfarande pronationsstödet (lättare).
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 10:56Jag köpte ett par Elixir 7 i lördags, och har sprungit inte mindre än 4,68 km med dem... 🙂 Det kändes fantastiskt lätt och skönt, men längden är väl lite begränsad för att göra några större utfästelser. Skorna sitter som en handske iaf. Eller två, kansk
Jag köpte ett par Elixir 7 i lördags, och har sprungit inte mindre än 4,68 km med dem... 🙂 Det kändes fantastiskt lätt och skönt, men längden är väl lite begränsad för att göra några större utfästelser. Skorna sitter som en handske iaf. Eller två, kansk