Quote from Guest on 7 April 2011, 20:52Är inte helnöjd med mina Saucony Kinvara och letar efter en ersättare för att springa snabba träningspass och eventuellt halvmaran.
Funderat mycket på Mizuno Ronin, någon som har erfarenhet utav dessa?
Är inte helnöjd med mina Saucony Kinvara och letar efter en ersättare för att springa snabba träningspass och eventuellt halvmaran.
Funderat mycket på Mizuno Ronin, någon som har erfarenhet utav dessa?
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2011, 21:02Har du testat Adidas Adios?
Har du testat Adidas Adios?
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:07Tja Christer!
Jo, jag har faktiskt testat Adios och jag är inget större fan utav dessa. Den är för smal för min fot och jag upplever den som stel och något klumpig trots sin låga vikt.
Tja Christer!
Jo, jag har faktiskt testat Adios och jag är inget större fan utav dessa. Den är för smal för min fot och jag upplever den som stel och något klumpig trots sin låga vikt.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:39Jag har ett par Mizuno wave Ronin 2 (vad jag förstår föregångare till 3:an). Jag har dem vid lite längre löppass (längre än typ 15km då mina Adidas sommarbasskorna smala tåpartier gör att jag får skavsår) och vid tävlingar (typ Lidingöloppet). Jag tycker
Jag har ett par Mizuno wave Ronin 2 (vad jag förstår föregångare till 3:an). Jag har dem vid lite längre löppass (längre än typ 15km då mina Adidas sommarbasskorna smala tåpartier gör att jag får skavsår) och vid tävlingar (typ Lidingöloppet). Jag tycker
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 16:44Intressant! Tackar för synpunkterna!
Intressant! Tackar för synpunkterna!