Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMjörn Runt
You need to log in to create posts and topics.

12

1) 100km, 170kr, efteranmälan: +50kr
2) 60km, 170kr, efteranmälan: +50kr, 85kr för ungdom födda 1993 eller senare

Alingsås Cykelklubb, Alingsås, län=O
Första Start: 07.00

http://www.alingsasck.se

mjorn-runt@alingsasck.se
postgiro=438 06 78-5

Sista anmälnings

har kört denna två gånger och kommer köra i år! mycket bra lopp

Ja, jag har hört mycket om loppet och hoppas det blir kul. Skulle ha kört förra året men fick världens förkylning med en liten bonus i form av bihåleinflammation.

Vädret förra året var dock inget jag önskar repris på. Hur fixar vi det?!?

Hur så? Det var ju MASSOR av flytande sol den dagen. Jag och dottern körde. Hennes kommentar efteråt var klockren:

- Många som blev "försov sig" idag va?

Jaaaa flyyytande soooool!!!

Fast, den flytande solens egenskaper är så annorlunda och, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.... blött kanske?! 😉

I år ska det mycket till för att jag ska kasta in handduken. Har redan betalt och kommer då rakt

första året körde jag 10an och förra 6an... kan nog bli 6an i år igen... dock inte anmäld än men papprena är ifyllda men inte inskickade, slappt..

Ett av mina absoluta favoritlopp ! har kört det 5 gånger. I år gör jag dock ett uppehåll till förmån för Bockstensturen i Varberg.

Är ni laddade allihop?

Jag har varit förkyld och om jag inte blir kanondålig inatt ska ta mig långsamt runt.... annars åker jag med som supportteam:). Jag får ju inte missa klubbens (HCK) tradition att äta på Öjareds golfklubb efteråt.

Har lite ont i nacken! Men jag kommer stå på startlinjen imorgon men det får räcka med 6mil. Hoppas på att göra en tid som räcker till topp 10 =)

jag borde nog inte cykla för jag kan inte vara sjuk nästa vecka men kommer ju inte förlåta mig själv om jag inte gör det så det får bära eller brista...

12