Quote from j sollerman on 1 September 2007, 17:44du kan ju inte skylla på en liten talle i näsan 😉
du kan ju inte skylla på en liten talle i näsan 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 20:39Snörvel....
Undra om man kan byta sin 10-milare mot 6 eller 4 mil... det verkar inte finnas nåt om de olika distanserna på deras hemsida (bara motionskalendern).
Aja... det löser sig i morgon.
Snörvel....
Undra om man kan byta sin 10-milare mot 6 eller 4 mil... det verkar inte finnas nåt om de olika distanserna på deras hemsida (bara motionskalendern).
Aja... det löser sig i morgon.
Quote from Mats Andersson on 1 September 2007, 21:04Tja, vem ska kunna hindra dig från att "råka" köra fel? 🙂
Tja, vem ska kunna hindra dig från att "råka" köra fel? 🙂
Quote from j sollerman on 1 September 2007, 23:05finns inga 4 mil att köra utan det är 60 eller 100 som gäller. men du kan ju svänga höger efter typ 5 mil istället för att fortsätta rätt fram som man ska göra om man kör 100
finns inga 4 mil att köra utan det är 60 eller 100 som gäller. men du kan ju svänga höger efter typ 5 mil istället för att fortsätta rätt fram som man ska göra om man kör 100
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 07:03Då kör jag korta rundan på sextio mil om jag får tuppjuck på cykel någon gång.
Då kör jag korta rundan på sextio mil om jag får tuppjuck på cykel någon gång.
Quote from j sollerman on 2 September 2007, 07:10Idag är det tuppjucksväder!
Idag är det tuppjucksväder!
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 07:20Tja, kanske Annika som jag åker med? Hon som cyklade både Tjej- och Halvvättern... Hon verkar inte ha några problem med lokalsinnet... men jag ska göra allt jag kan för att distrah
Tja, kanske Annika som jag åker med? Hon som cyklade både Tjej- och Halvvättern... Hon verkar inte ha några problem med lokalsinnet... men jag ska göra allt jag kan för att distrah
Quote from j sollerman on 2 September 2007, 13:381:46 på sex milaren är jag helt klart nöjd med i det tråkiga vädert!
1:46 på sex milaren är jag helt klart nöjd med i det tråkiga vädert!
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 16:124:13 på 10-milarn lyckades jag och mina HCK-kompisar med. Jag är nöjd trots att det är över 4 timmar för vädret va eländigt!! Regn regn regn och blååååååst blåst blåst. Eiiiiiik!!!!
Vi började med en klunga på 10 pers (?)... sen vek en av till korta bana
4:13 på 10-milarn lyckades jag och mina HCK-kompisar med. Jag är nöjd trots att det är över 4 timmar för vädret va eländigt!! Regn regn regn och blååååååst blåst blåst. Eiiiiiik!!!!
Vi började med en klunga på 10 pers (?)... sen vek en av till korta bana
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 16:46För er som inte har Alingsås Tidning och ändå vill läsa artikeln från Mjörn Runt finns det en länk till den samt resultatlistan på min blogg:
http://blog.nedevska.com/2007/09/06/alingsastidningen-i-brevladan/
För er som inte har Alingsås Tidning och ändå vill läsa artikeln från Mjörn Runt finns det en länk till den samt resultatlistan på min blogg:
http://blog.nedevska.com/2007/09/06/alingsastidningen-i-brevladan/