Quote from Guest on 17 January 2012, 19:01Då är det dags igen, för pulsbandet att strula. Sist hade jag snittpuls runt 220, med maxpuls på 250 (H) . Jag har iof glömt att skrubba kontaktytorna mot kroppen med nageborsta sista tiden, men ändå...
Så, frågan går till er med det *nya* mjuka bandet.
Då är det dags igen, för pulsbandet att strula. Sist hade jag snittpuls runt 220, med maxpuls på 250 (H) . Jag har iof glömt att skrubba kontaktytorna mot kroppen med nageborsta sista tiden, men ändå...
Så, frågan går till er med det *nya* mjuka bandet.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 19:11Ja, det har strulat. Och mer än en gång. Så sent som idag. 🙁 Antagligen för dåligt fuktat, men vad vet man?
Sitter betydligt bättre än det gamla hårda i alla fall. Det gamla mjuka har jag aldrig testat.
Ja, det har strulat. Och mer än en gång. Så sent som idag. 🙁 Antagligen för dåligt fuktat, men vad vet man?
Sitter betydligt bättre än det gamla hårda i alla fall. Det gamla mjuka har jag aldrig testat.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 19:31Jag tror att det nya mjuka är bättre än det gamla mjuka. Mitt gamla mjuka har iofs fungerat medan Elins inte gjorde det, men det var kasst ifrån början och hon fick ett nytt mjukt på garantin som har fungerat.
Så empirin är lite dålig, men av två gamla m
Jag tror att det nya mjuka är bättre än det gamla mjuka. Mitt gamla mjuka har iofs fungerat medan Elins inte gjorde det, men det var kasst ifrån början och hon fick ett nytt mjukt på garantin som har fungerat.
Så empirin är lite dålig, men av två gamla m
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:02Det nya är bättre än det gamla, men även det nya har en begränsad livslängd. Sedan är det dags att byta ut det.
Det går att få tag i bara bandet. Har man köpt klockan i Sverige så ger dessutom Garmin 3 års garanti och då är det bara att skicka i det gamla
Det nya är bättre än det gamla, men även det nya har en begränsad livslängd. Sedan är det dags att byta ut det.
Det går att få tag i bara bandet. Har man köpt klockan i Sverige så ger dessutom Garmin 3 års garanti och då är det bara att skicka i det gamla
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:52Mitt är två veckor gammalt och strular ibland.
Mitt är två veckor gammalt och strular ibland.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 11:52Jag köpte blågel på apoteket o efter det har inte jag haft några problem. Har senaste versionen av band.
Jag köpte blågel på apoteket o efter det har inte jag haft några problem. Har senaste versionen av band.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 22:45Det nya bandet är bättre och även Polars band är bättre. Garminpodden passar och fungerar med Polar.
Sen jag började skölja av pulsbandet efter varje pass så har dock mitt mjuka Garminband fungerat perfekt.
Klagar du till Garmin så skickar de ett nytt om
Det nya bandet är bättre och även Polars band är bättre. Garminpodden passar och fungerar med Polar.
Sen jag började skölja av pulsbandet efter varje pass så har dock mitt mjuka Garminband fungerat perfekt.
Klagar du till Garmin så skickar de ett nytt om
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 15:10Jag har haft gamla mjuka som strulade en hel del, jag skickade in klocka och pulsband till Garmin och fick ett nytt pulsband. Jag köpte klockan i augusti 2009, fick ett nytt pulsband i höstas. dvs 2 år efter inköp.
Har du snackat med Garmin?
Jag har haft gamla mjuka som strulade en hel del, jag skickade in klocka och pulsband till Garmin och fick ett nytt pulsband. Jag köpte klockan i augusti 2009, fick ett nytt pulsband i höstas. dvs 2 år efter inköp.
Har du snackat med Garmin?
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 15:43Jag har bara mjuka v1. För mig har det fungerat rätt bra men när jag slarvat med rengöringen efter nåt pass och passet efter det råkar bli svettigt som fan vill den ibland efter 45-50 minuter visa pulsen för högt
Jag beställde ett polar-band förut och
Jag har bara mjuka v1. För mig har det fungerat rätt bra men när jag slarvat med rengöringen efter nåt pass och passet efter det råkar bli svettigt som fan vill den ibland efter 45-50 minuter visa pulsen för högt
Jag beställde ett polar-band förut och
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 17:59Jag ställde frågan mer till Garmin som undran var man kan köpa bara bandet. Fick bla tips om deras direkt web shop. Med frakt däremot blir där nästan lika mycket som ett band med elektronikdelen hos Wiggle (och då kan man passa på att handla andra roliga
Jag ställde frågan mer till Garmin som undran var man kan köpa bara bandet. Fick bla tips om deras direkt web shop. Med frakt däremot blir där nästan lika mycket som ett band med elektronikdelen hos Wiggle (och då kan man passa på att handla andra roliga