Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:07det finns ju i appen!
det finns ju i appen!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:39Säg det till trådskaparen. Han har vare sig smartfån eller en hustru som kan använda appen på sin mobil.
Säg det till trådskaparen. Han har vare sig smartfån eller en hustru som kan använda appen på sin mobil.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:45Ja, för dem som inte har appen är det naturligtvis ett problem, jag tänkte på dig nu, och du har väl appen eller har den kraschat?
Ja, för dem som inte har appen är det naturligtvis ett problem, jag tänkte på dig nu, och du har väl appen eller har den kraschat?
Quote from ellen olsson on 15 September 2011, 23:18Att läsa i forumen går inte i appen och när jag surfar med den inbyggda browsern får jag ofta en helt vit sida. Då är jag oftast längst ner i hörnet men det tog ett tag att klura ut det...
Att läsa i forumen går inte i appen och när jag surfar med den inbyggda browsern får jag ofta en helt vit sida. Då är jag oftast längst ner i hörnet men det tog ett tag att klura ut det...
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:46Vad har du för mobil, Fredrik?
Vad har du för mobil, Fredrik?
Quote from ellen olsson on 15 September 2011, 23:58ZTE Blade och en Xperia X10 Mini.
ZTE Blade och en Xperia X10 Mini.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 09:03Reggade ett pass VIA appen utan problem. Det andra passet försökte jag regga via hemsidan på min HTC Gratia Android 2.2.
1. Irriterande att texten i rutorna (HH:MM) står kvar när jag klickar i rutan för att skriva.
2. Jobbig försening när jag skriver i
Reggade ett pass VIA appen utan problem. Det andra passet försökte jag regga via hemsidan på min HTC Gratia Android 2.2.
1. Irriterande att texten i rutorna (HH:MM) står kvar när jag klickar i rutan för att skriva.
2. Jobbig försening när jag skriver i
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 17:28Kan inte heller regga på HTC Desirens inbyggda webbläsare. Får ett felmeddelande när jag klickar på spara.
Mycket tråkigt...
Kan inte heller regga på HTC Desirens inbyggda webbläsare. Får ett felmeddelande när jag klickar på spara.
Mycket tråkigt...
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 17:43Anna, jag har avinstallerat appen eftersom den kraschade och förstörde andra appar som jag vill köra parallellt.
Anna, jag har avinstallerat appen eftersom den kraschade och förstörde andra appar som jag vill köra parallellt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 18:40Har också regat på mobilen (HTC Desire S) med inbyggda browsern.
Väldigt besvärligt i horisontellt läge. Bubblorna tar överhanden. Funkar bättre i vertikalt läge.
Fick felmeddelande vid spara. Tryckte refresh och tillät den att skicka "post data" igen. Ef
Har också regat på mobilen (HTC Desire S) med inbyggda browsern.
Väldigt besvärligt i horisontellt läge. Bubblorna tar överhanden. Funkar bättre i vertikalt läge.
Fick felmeddelande vid spara. Tryckte refresh och tillät den att skicka "post data" igen. Ef