Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningmobiltillbehör
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Jag har just beställt en Samsung galaxy s3 och tänker använda den när jag är ute och springer. Vill lyssna på musik och framför allt använda Runkeeper. Vad behöver jag för tillbehör? Armhållare? Något skydd så den inte blir fuktig? Annat?

Ett par starka och löpvilliga ben. Bra hörlurar kanske. Annars skulle jag säga att du är komplett. Strunta i pulsband och sånt bjävs. Det är bara irritationsmoment över tiden.

I armhållare respektive midjebälte (Nathan) har min mobil klarat sig i flera år i regn och allehanda rusk. Men det kanske inte vore fel att stoppa mobilen i en plastficka av något slag innan du stoppar den i armhållaren?

Grattis till ett bra mobilköp, har haft en Galaxy S3 och precis bytt upp mig till en S4. Har sprungit mycket med min telefon i armhållare & med hörlurarna som medfäljer. Ja stoppa mobilen i plast innan du drar in den i armhållaren, kommer det en skur blir

Jag har mobilen i fickan på tightsen, jackan eller västen. Får skav av armhållare och tycker den är i vägen.

En påse är nog bra om det är regn i luften. Än så länge har min mobil klarat sig utan det.

Än så länge har jag också haft den i fickan men vill nog ändå skaffa en armhållarre. Jag tycker definitivt att det är kul med tekniken. Har sprungit mina första två rundor med Runkeeper och tycker det är jätteroligt och peppande! Just nu har jag bara lite

ANT+ mojänger
http://www.dcrainmaker.com/2013/10/samsung-mobile-devices.html