Quote from Guest on 4 November 2010, 19:23Jag önskar detta forum vore modererat. Snälla?
Jag önskar detta forum vore modererat. Snälla?
Quote from Elias Engqvist on 4 November 2010, 19:33Vad är det för problem (som kräver en moderator) Magnus?
Vad är det för problem (som kräver en moderator) Magnus?
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:44För att få lite styrsel på innehållet i trådarna, Christer, kanske färre av dem mynnar ut i samma personer som munhuggs om och om igen "för att det är kul".
Jag vet vad du tänker "använd knappen", men det är inte en lösning i längden.
För att få lite styrsel på innehållet i trådarna, Christer, kanske färre av dem mynnar ut i samma personer som munhuggs om och om igen "för att det är kul".
Jag vet vad du tänker "använd knappen", men det är inte en lösning i längden.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:46Vadå? Det här forumet är ju modererat
Vadå? Det här forumet är ju modererat
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:52Är det inte många som föredrar funbeat just för att det inte är så hårt modererat som andra liknande sajter? Det finns alltså forum för alla önskemål. (t+)
Är det inte många som föredrar funbeat just för att det inte är så hårt modererat som andra liknande sajter? Det finns alltså forum för alla önskemål. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:53Jag gillar att det är som det är här på Funbeat. Ibland behöver man få höra saker om och om igen för att det ska gå in. Ungefär som "tjat av frugan effekten".
Jag gillar att det är som det är här på Funbeat. Ibland behöver man få höra saker om och om igen för att det ska gå in. Ungefär som "tjat av frugan effekten".
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:57Ett bra lösning är att ha en sluten grupp med likasinnade som man själv modererar.
Jag har några slutna grupper med olika inriktning av social träning."Hos with friends" kan vara en ny grupp som dyker upp i listan med nya grupper.
Ett bra lösning är att ha en sluten grupp med likasinnade som man själv modererar.
Jag har några slutna grupper med olika inriktning av social träning.
"Hos with friends" kan vara en ny grupp som dyker upp i listan med nya grupper.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:58Mikael, vem är moderator och hur kommer man i kontakt med denne?
Mikael, vem är moderator och hur kommer man i kontakt med denne?
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:00Det är nog din fruga som inte vet hur slipstenen ska dras bara. För hade hon det hade du ju börjat cykla för länge sen...
Det är nog din fruga som inte vet hur slipstenen ska dras bara. För hade hon det hade du ju börjat cykla för länge sen...
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:01Olle är allsmäktig moderator. Det ser man på "översikt".
Olle är allsmäktig moderator. Det ser man på "översikt".