Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerator?
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker den här tråden visar tydligt varför det behövs mer moderering. QED, helt enkelt.

Vad är QED?
Något från Lunarstorm?

Först var jag en forumstaliban som fick klåda när folk började tjafsa och skriva offtopic, men nu inser jag att det är ju bara kul och charmigt... plus att det ger alla forumsskribenter personlighet.

quod erat demonstrandum

Specificera gärna Magnus. Jag tycker att just du är en frisk fläkt här på Funbeat.

Är det något från en katolsk prästs bikt?

Kjell, det är inte ämnet som är ointressant, det är det ovidommande tjafset som ofta dödar diskussionen som är problematiskt. Du ser ju själv vilka som diskuterar ämnet och vilka som inte gör det i den här tråden. Jag ser ett mönster... (H)

Magnus, för att gå rakt på sak: Vad önskar du att en moderator beivrat i den här tråden?

Jesper, visst ibland faller jag dit själv, jag är verkligen inte utan synd. Men om var och varannan tråd slutar i samma 10-personers grupp som pratar om helt andra saker...

Det brukar skrämma bort en del som kan, för att det är för mycket tjafs runt om.

Då har du inte fått svar på dina trådar med andra ord?

Magnus: en snabb löprunda hjälper. Jag har kommit över att du började diskutera helt andra saker i en tråd jag startade idag (t+)