Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerator?
You need to log in to create posts and topics.

Man får inte ta detta för allvarligt - det är kul att utbyta erfarenheter, hjälpa de som är mindre kunniga i träningslära, bli hjälpt av dom som är mer kunniga etc. Men det är också kul att dra ett skämt då och då. Göra en skämtsam kommentar då någon råka

CC: Det är annan (men bra) praxis, speciellt om det visar sig att hälften av svaren man får från google pekar tillbaka på funbeat så kan man ju fråga sig om man ska anstränga sig lite och faktiskt läsa på?
Om inte annat så kanske den nya kunskapen kan gör

Jag menade i alla fall inte att de som tänker nytt angående funbeat blir motarbetade utan jag menade nytänkare i ett mkt bredare perspektiv 🙂

Personligen så har jag absolut inget emot dom bra synpunkterna i en fråga. Det är dom dåliga som göra mig så ini...... sne!

Nytänkande = Garminanvändare och Canyonägare 🙂

Nu verkar "nytänkande" tyvärr ganska ofta korrelera med samma uppfattningar som man själv har.

"På det kan man väl lika gärna svara att man kan ha som praxis att använda Google innan man postar frågor här, men samtidigt är det väl diskussionerna som vi vill ha, inte begränsa?"

Moderatorer måste inte var samma sak som tråkigt. Deras uppgift är att

Tråden gick väl inte off topic. Alla inläggen hänger ihop och handlar om ämnet. Att det kommer ett inlägg som svarar på ett annat inlägg än det översta är helt normalt för alla diskussioner. Hur för ni diskussioner i verkliga livet om ni tycker att det va

Om jag inte har väldigt dåligt minne så har det i nästan varje diskussion av det här slaget bara varit behov att moderera de som önskar själva funktionen. Övriga klarar att hålla sig inom spelreglerna ändå. Även i detta fall verkar det vara så då trådskap

@Anders

Tycker att några gick in med flit och tramsade sönder tråden. Men det är inte därför som jag vill ha moderatorer. Skulle vilja ha någon som städade upp misstag och uppenbara fel. Inte springa och jaga folk som en polis.