Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerator?
You need to log in to create posts and topics.

Ett hemma-styrkepass hjälper också. Nu kan jag till och med tänka mig att vara ON topic i den här tråden med! (t+)

Jag anser INTE att funbeat behöver modereras eftersom tonen sällan eller aldrig är så hätsk som den ofta kan bli på forum generellt (testa

Det stör inte mig så mycket men jag kan förstå om det stör andra...
Oftast finner man ju rätt seriösa svar i trådarna, gäller bara att passa på innan det blir för många sidor =)

Som jag skrev tidigare, jag var helt galen första tiden här på FB, satt och

Dagisnivå!

Någon skriver något som inte passar offtopic-gänget (ca 10-20 personer)
Genast slänger man sig på golvet, skriker och förstör för TS och andra. Så man får som man alltid haft utan att ta risken och LYSSNA på folk som har en annan åsikt. Det sk

Ja tack, Jag vill också gärna ha en moderator. Jag har frågat efter en sådan i fyra år men skam den som ger sig. Fast jag har nästan gett upp eftersom jag varken läser eller skriver här särskilt mycket längre och anledningen är att alla trådar alltid ball

1+ på Erik Boges inlägg!

Jag tycker att det är så tråkigt att nytänkare inte är välkommna här! Det är en av anledningarna till att jag inte är så aktiv på forumet längre. Det handlar inte om att jag är en nytänkare utan om att jag gärna vill kunna ta de

Kan ingen moderera ihop TVÅ likadana diskussioner angående moderering? Snacka om att spamma sönder forumet.

-2 på Eriks inlägg. Om alla nytänkare fick sin vilja igenom skulle inte funbeat vara funbeat längre!

Vill gärna se exempel på att nytänkare inte är välkomna här. Vad jag vet är Funbeat ett forum som växer så det knakar och uppenbarligen känner sig många mycket välkomna här.

En intressant praxis för alla som skriver här (och som jag försöker praktisera själv, men långt ifrån alltid lyckas med), är att skriva ett inlägg, och sedan läsa igenom det och fundera på om du tillför något, om svaret är nej, så kan man (jo man kan fakt

Erik: På det kan man väl lika gärna svara att man kan ha som praxis att använda Google innan man postar frågor här, men samtidigt är det väl diskussionerna som vi vill ha, inte begränsa?