Quote from Guest on 16 November 2009, 15:26Nu har det på senare tid dykt upp åtminstone 2 stora trådar som handlat om moderering av Funbeat, om hur vi beter oss mot varandra och om det finns problem här över huvud taget.
I denna tråd vill jag inte att ni diskuterar hur, varför, av vem eller några
Nu har det på senare tid dykt upp åtminstone 2 stora trådar som handlat om moderering av Funbeat, om hur vi beter oss mot varandra och om det finns problem här över huvud taget.
I denna tråd vill jag inte att ni diskuterar hur, varför, av vem eller några
Quote from Magnus Gelang on 16 November 2009, 15:36Ja är mitt eget svar på frågan.
Ja är mitt eget svar på frågan.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:38Nej.
Nej.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:38Nej, men går kanske att övertyga om motsatsen.
Nej, men går kanske att övertyga om motsatsen.
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2009, 15:39Nej.
Fö hade vi väl kunnat leta upp alla de ändlösa trådarna, som redan finns i ämnet istf för att härja i ännu en tråd i ämnet (den tredje?).
Nej.
Fö hade vi väl kunnat leta upp alla de ändlösa trådarna, som redan finns i ämnet istf för att härja i ännu en tråd i ämnet (den tredje?).
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:40nej
nej
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:41Absolut inte.
Absolut inte.
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 15:42Nej
Nej
Quote from Jan Lundquist on 16 November 2009, 15:43Ja.
Därför att för mig är det viktigt att innehållet i trådarna liknar varandra både i början och i slutet. Jag gillar inte när det efter fem inlägg i en ny tråd helt bytts spår och jag blir kallad suris för att jag ber nån hålla sig till ämnet. En modera
Ja.
Därför att för mig är det viktigt att innehållet i trådarna liknar varandra både i början och i slutet. Jag gillar inte när det efter fem inlägg i en ny tråd helt bytts spår och jag blir kallad suris för att jag ber nån hålla sig till ämnet. En modera
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:43Nej
Nej