Quote from Magnus Gelang on 16 November 2009, 15:55fp David: Nu ber jag dig vänligt men bestämt att respektera det jag bad om i ursårungsinlägget,,,att enkelt svara ja eller nej. Du har lämnat ditt svar, tack så mycket för det.
Bettan: Jag vill helst att Sylvia inte går in i svarsmål med dig eftersom det
fp David: Nu ber jag dig vänligt men bestämt att respektera det jag bad om i ursårungsinlägget,,,att enkelt svara ja eller nej. Du har lämnat ditt svar, tack så mycket för det.
Bettan: Jag vill helst att Sylvia inte går in i svarsmål med dig eftersom det
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:56nej.
nej.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:57Sorry Bullen jag redigerar.
Sorry Bullen jag redigerar.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:57Jag gissar på en handfull ja och en handfull nej och övriga 87 000 kommer varken läsa det här eller bry sig. Jag tror för övrigt att det är ungefär samma handfulla ja och nej som i övriga trådar på ämnet. Jag röstar ja i utbyte mot att inlägg med meningar
Jag gissar på en handfull ja och en handfull nej och övriga 87 000 kommer varken läsa det här eller bry sig. Jag tror för övrigt att det är ungefär samma handfulla ja och nej som i övriga trådar på ämnet. Jag röstar ja i utbyte mot att inlägg med meningar
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:57Jaha, och varför tillåter du andra att skriva långa inlägg för att sedan ge dig på mig?
Jaha, och varför tillåter du andra att skriva långa inlägg för att sedan ge dig på mig?
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2009, 15:58Bettan, av respekt för Bullen och hennes tråd tänker jag inte svara på Din fråga.
Vill Du mig nåt får Du gärna PM:a mig. OK?
Bettan, av respekt för Bullen och hennes tråd tänker jag inte svara på Din fråga.
Vill Du mig nåt får Du gärna PM:a mig. OK?
Quote from Magnus Gelang on 16 November 2009, 15:59David: Av den enkla anledningen att alla andra hittills skrivit nåt i samband med sitt ja eller nej. Du har svarat flera gånger i tråden och det behövs ju inte eftersom du redan gett ditt svar.
David: Av den enkla anledningen att alla andra hittills skrivit nåt i samband med sitt ja eller nej. Du har svarat flera gånger i tråden och det behövs ju inte eftersom du redan gett ditt svar.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:00Ja.Tvekade först men när jag sedan ser hur den här diskussionen utvecklats så vägde det över till ja-sidans fördel.
Ja.Tvekade först men när jag sedan ser hur den här diskussionen utvecklats så vägde det över till ja-sidans fördel.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:02....
....
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:05Ja. Instämmer med Rolf. Hoppas Olle ser denna diskussion.
Respekt åt Sylvia/Bettan för de respekterar en människa/Bullen.
Ja. Instämmer med Rolf. Hoppas Olle ser denna diskussion.
Respekt åt Sylvia/Bettan för de respekterar en människa/Bullen.