Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:07Ja.
Denna tråden räcker som argument 🙁
Ja.
Denna tråden räcker som argument 🙁
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:09Och ni som säger ja med hänvisning till denna tråd, exakt vilka inlägg skulle modereras bort här och med vilka argument?
Och ni som säger ja med hänvisning till denna tråd, exakt vilka inlägg skulle modereras bort här och med vilka argument?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:11Ditt (bland annat), Charlotta. Och nu mitt.
Ditt (bland annat), Charlotta. Och nu mitt.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:14JA
Moderering väl utförd och organiserad är alltid en positiv sak.
JA
Moderering väl utförd och organiserad är alltid en positiv sak.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:14Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:14Jag säger nej.
Däremot skulle jag gärna se att det gick att "skräpposta" pm som innehåller nakenbilder, hångelförslag, andra "skamliga" förslag och där det talas om hur dum i huvudet jag är som inte skrivit i min presentation att jag är gift, så "man" s
Jag säger nej.
Däremot skulle jag gärna se att det gick att "skräpposta" pm som innehåller nakenbilder, hångelförslag, andra "skamliga" förslag och där det talas om hur dum i huvudet jag är som inte skrivit i min presentation att jag är gift, så "man" s
Quote from Rasmus Olsson on 16 November 2009, 16:15jatack till moderering
jatack till moderering
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:18Varför det Malin? Jag ägnade mig inte åt personangrepp och jag var inte OT.
Varför det Malin? Jag ägnade mig inte åt personangrepp och jag var inte OT.
Quote from Bengt Askerfelt on 16 November 2009, 16:24Nej
Nej
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:24Nej
Detta forum är ju hur snällt som helst! Det finns betydligt värre forum där svordomar pryder dess användares uttryck mellan varandra. Det enda som jag tycker borde beivras är om det utvecklar sig till verbala personliga angrepp...
En hetsk diskussio
Nej
Detta forum är ju hur snällt som helst! Det finns betydligt värre forum där svordomar pryder dess användares uttryck mellan varandra. Det enda som jag tycker borde beivras är om det utvecklar sig till verbala personliga angrepp...
En hetsk diskussio