Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatModerering eller inte
You need to log in to create posts and topics.

Pia, vem/vilka är så socialt handikappad att dom skickar sånt?

edit: sry för ot

Äger TS sin tråd? Om nån i denna tråd "bryter" mot TS "regler" och ber om svar på en fråga och jag svarar, har jag då brustit i respekt mot TS? Om jag inte svarar, har jag då inte brustit i respekt mot frågeställaren?

Det kanske låter som retoriska frår,

Däremot bevisar ju denna tråd att det behövs ett klotterplank som är betydligt mer synkront än ett forum.

Nej, nej, nej.

Nej. Däremot vill jag införa Lottas förslag om moderering av "usel svenska" för att spara tid. Nuförtiden måste jag lägga energi på att markera de, ur språksynpunkt, värsta trådarna som ointressanta.

David G: jag håller helt med dig i dina frår. Tveksamt om man kan hävda nån slags äganderätt i en tråd på ett internetforum...
Och det är nog en stor del av problemet. Många tror att en tråd är en isolerad liten entitet som bara kan/ska innehålla informat

Nej. Varför reglera mera?

Kalle: Jag vill inte namnge dem offentligt. Den värsta, med närgångna bilder på sig själv, är avregistrerad, andra är kvar. Olika mycket aktiva i trådarna.

Pia - men sånt ska du genast anmäla till Olle - såna är jag övertygad om att han kastar ut direkt alt. ger en allvarlig varning beroende på vad som hänt!

Ja!