Quote from Guest on 21 January 2013, 16:31Hej! Är sugen på att köpa en monark 828e. Ska man köpa. Ex eller utan kåpa, strippad?
Kanske till och med nån som har en till salu? ????
Hej! Är sugen på att köpa en monark 828e. Ska man köpa. Ex eller utan kåpa, strippad?
Kanske till och med nån som har en till salu? ????
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 16:41Strippad
Strippad
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 17:51Passerar du Uppsala i veckan så har jag en ny ouppackad står i hallen och väntar.
Passerar du Uppsala i veckan så har jag en ny ouppackad står i hallen och väntar.
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 18:15Conny! Jobbar där då och då. Var ju i Sthlm idag oxå men på väg söderut nu. Din är till salu alltså? Maila mig gärna i så fall:)
Conny! Jobbar där då och då. Var ju i Sthlm idag oxå men på väg söderut nu. Din är till salu alltså? Maila mig gärna i så fall:)
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 09:41Någon som kan hjälpa till med vilka tillbehör jag behöver till en strippad 828e?
Nån som inhandlat och kan rekomendera tex vevlager etc...
Någon som kan hjälpa till med vilka tillbehör jag behöver till en strippad 828e?
Nån som inhandlat och kan rekomendera tex vevlager etc...
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 12:18Vad som inte ingår i 828E Strip och 874E Strip är:
- Vevlager ( Vevlagerhylsan skall vara 68mm och gängan 1,37*24, Orginal vevlager på 828E och 874E är 68/122)
- Vevparti (52-kuggar, valfri vevarmslängd)
- Kadenssensormagnet
- Kedja ( En standard kedja,
Vad som inte ingår i 828E Strip och 874E Strip är:
- Vevlager ( Vevlagerhylsan skall vara 68mm och gängan 1,37*24, Orginal vevlager på 828E och 874E är 68/122)
- Vevparti (52-kuggar, valfri vevarmslängd)
- Kadenssensormagnet
- Kedja ( En standard kedja,
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 16:49Tack för specen:) Jag uttryckte mig väl lite tokigt kanske. Jag tänkte om man kunde hitta dessa komponenter någon annanstans. Om det var någon som beställt detta till kanske annat pris..
Tack för specen:) Jag uttryckte mig väl lite tokigt kanske. Jag tänkte om man kunde hitta dessa komponenter någon annanstans. Om det var någon som beställt detta till kanske annat pris..
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 17:49http://happymtb.org/forum/read.php/1/1468766/page=1
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 19:36Jessica: Jag vet inte hur lång du är men är man 175 cm eller längre bör man nog se till att köpa styrinfästning och sadelinfästning som är förskjutbara. Annars blir inte sittställningen racer/tempolik.
Jag köpte mitt från Aktivus då ingick detta. En kom
Jessica: Jag vet inte hur lång du är men är man 175 cm eller längre bör man nog se till att köpa styrinfästning och sadelinfästning som är förskjutbara. Annars blir inte sittställningen racer/tempolik.
Jag köpte mitt från Aktivus då ingick detta. En kom
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 20:11Ja, i synnerhet ställbart sadelfäste vill jag rekommendera! Löst kostar det närmare 3000, och jag saknar det på min 828E (som jag köpte begagnad, i icke-strippat utförande). Monarks tekniker verkar aldrig ha sett en riktig cykel, för sadeln är ungefär en
Ja, i synnerhet ställbart sadelfäste vill jag rekommendera! Löst kostar det närmare 3000, och jag saknar det på min 828E (som jag köpte begagnad, i icke-strippat utförande). Monarks tekniker verkar aldrig ha sett en riktig cykel, för sadeln är ungefär en