Quote from Guest on 21 March 2009, 16:28Pillar lite på min gamla cykel och ska sätta tillbaka kassett och grejor, men de där klackpjoddarna som gör att frihjulandet fungerar (ja ja - jag vet att min nomenklatur haltar en smula - upplys mig gärna om vad prylarna heter på en gång) är embarmligt s
Pillar lite på min gamla cykel och ska sätta tillbaka kassett och grejor, men de där klackpjoddarna som gör att frihjulandet fungerar (ja ja - jag vet att min nomenklatur haltar en smula - upplys mig gärna om vad prylarna heter på en gång) är embarmligt s
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 16:38Torka rent, fetta in och tryck in klackarna med fingrarna när du trycker tillbaka bodyn(på sambon).
Torka rent, fetta in och tryck in klackarna med fingrarna när du trycker tillbaka bodyn(på sambon).
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 16:53Mm.. var lite rädd för att det var ungefär så. Rent och infettat - check. Men det är ju tamejfan omöjligt att få tillbaka skiten. Ett finger på varje sida om bodyn(?) så det är omöjligt att se vad man gör. Och så när man tror att man är på gång och snart
Mm.. var lite rädd för att det var ungefär så. Rent och infettat - check. Men det är ju tamejfan omöjligt att få tillbaka skiten. Ett finger på varje sida om bodyn(?) så det är omöjligt att se vad man gör. Och så när man tror att man är på gång och snart
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 16:56Ett typiskt exempel på japansk ingenjörskonst.
Ett typiskt exempel på japansk ingenjörskonst.
Quote from ellen olsson on 21 March 2009, 17:01Gummiband eller liknande för att hålla ihop grejorna kan vara användbart.
Gummiband eller liknande för att hålla ihop grejorna kan vara användbart.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 17:17Mm.. jag var lite inne på gummiband, men jag har inget som är kraftigt nog och som samtidigt får plats bra. Tejp funkar inget vidare heller. Ska testa lite till med fingrarna, funkar det inte så kanske det kan gå med ett buntband.
Mm.. jag var lite inne på gummiband, men jag har inget som är kraftigt nog och som samtidigt får plats bra. Tejp funkar inget vidare heller. Ska testa lite till med fingrarna, funkar det inte så kanske det kan gå med ett buntband.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 17:27Gladpack, så du blir på gott humör!
Jag har gjort vid några par Mavichjul och det var inte så knepigt.
Gladpack, så du blir på gott humör!
Jag har gjort vid några par Mavichjul och det var inte så knepigt.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:01Inte så knepigt?!?!?! Bah! Klackarna halkar ju undan av fjädrarnas kraft. Näru, lätt är det INTE men man kan behöva ett par flinka kvinnohänder, har du testat det Robert?
Inte så knepigt?!?!?! Bah! Klackarna halkar ju undan av fjädrarnas kraft. Näru, lätt är det INTE men man kan behöva ett par flinka kvinnohänder, har du testat det Robert?
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:24Nu har jag. Och med ett par flinka kvinnohänder gick det mycket bättre. Inte för att det hjälpte - alla goda vänner som tipsat och hjälpt till att berätta vad jag behöver och inte hade (liksom jag själv) missat att campa verkar har bytt ut fattningsmönstr
Nu har jag. Och med ett par flinka kvinnohänder gick det mycket bättre. Inte för att det hjälpte - alla goda vänner som tipsat och hjälpt till att berätta vad jag behöver och inte hade (liksom jag själv) missat att campa verkar har bytt ut fattningsmönstr
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:26Du skulle köpt en ny cykel från början verkar det som.
Du skulle köpt en ny cykel från början verkar det som.