Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:27Nä. Jag skule gett fan i alltihop från början verkar det som. Har inte råd med sån här skit.
Nä. Jag skule gett fan i alltihop från början verkar det som. Har inte råd med sån här skit.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:37Athena? Är det något jättegammalt som du kör runt på?
Jag känner bara till Super record, Record, Nouvo Record och Chorus.
Athena? Är det något jättegammalt som du kör runt på?
Jag känner bara till Super record, Record, Nouvo Record och Chorus.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:46Athena låg i den billigare delen av campalinjen från -91 till 2000 eller så. Har inte koll på exakt årsmodell på härket jag har.
Athena låg i den billigare delen av campalinjen från -91 till 2000 eller så. Har inte koll på exakt årsmodell på härket jag har.
Quote from ellen olsson on 21 March 2009, 19:09Campagnolo slutade med Athena 1998. Jag har ett par moderna hjul jag inte har så stor användning för. Framhjulet har bara transporterats från Alta Badia till Mölndal via Briançon men har inte rullat en meter...
Campagnolo slutade med Athena 1998. Jag har ett par moderna hjul jag inte har så stor användning för. Framhjulet har bara transporterats från Alta Badia till Mölndal via Briançon men har inte rullat en meter...
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 19:12Nu är det av naturliga skäl i första hand bakhjulet jag är intresserad av - men om det har ett relevant nav (och frihjul dårå) placerat på sig skulle jag appselut vara intresserad av att upphandla dem av herrn i den mån ett bra pris kan överenskommas.
Nu är det av naturliga skäl i första hand bakhjulet jag är intresserad av - men om det har ett relevant nav (och frihjul dårå) placerat på sig skulle jag appselut vara intresserad av att upphandla dem av herrn i den mån ett bra pris kan överenskommas.
Quote from ellen olsson on 21 March 2009, 19:29Bakhjulet är inte speciellt slitet heller. Jag tror att jag har använt det i 7 dagar. Det har dock sett en del klassisk cykelmark. 🙂
Bakhjulet är inte speciellt slitet heller. Jag tror att jag har använt det i 7 dagar. Det har dock sett en del klassisk cykelmark. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 19:30Det var inte japansk ingenjörskonst alltså. Annars är min erfarenhet både av tryckluftsverktyg och av cykeldelar att om en liten fjäder skjuter iväg så att man aldrig mer hittar några småbitar så är det det en japansk konstruktion.
Det var inte japansk ingenjörskonst alltså. Annars är min erfarenhet både av tryckluftsverktyg och av cykeldelar att om en liten fjäder skjuter iväg så att man aldrig mer hittar några småbitar så är det det en japansk konstruktion.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 19:32Vit lakan på golvet ellet i badkaret med proppen i.
Vit lakan på golvet ellet i badkaret med proppen i.
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 11:03kan en liten wirre hjälpa kanske? eller två?
kan en liten wirre hjälpa kanske? eller två?
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 11:46*avslöjad*
*avslöjad*