Quote from Guest on 12 February 2013, 19:15att träna direkt på morgonen efter att ha vilat och sovit hela natten.
ger en grym effekt på din löpning. och du får resultat.
och andra passet kör man redan kl 10 om man har möjlighet eller så kvällen .
40-50min löpning.
ett hårt och ett lugnt pass per d
att träna direkt på morgonen efter att ha vilat och sovit hela natten.
ger en grym effekt på din löpning. och du får resultat.
och andra passet kör man redan kl 10 om man har möjlighet eller så kvällen .
40-50min löpning.
ett hårt och ett lugnt pass per d
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 19:25Skulle vara fler som du! ;o)
Skulle vara fler som du! ;o)
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 21:26Berätta mer Tonni. Varför är det så?
Berätta mer Tonni. Varför är det så?
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 21:59Ja precis, varför är det så? Och är det verkligen så?? Är det visat i studier eller är det folktro?
Ja precis, varför är det så? Och är det verkligen så?? Är det visat i studier eller är det folktro?
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 22:05Min erfarenhet är att den grymma effekten verkligen infinner sig, så även resultatet. Och det beror på, ja, jo, just det ......
... att träningen verkligen blir av, och inte bara i Göteborg, det fungerar sannerligen över hela landet.
Min erfarenhet är att den grymma effekten verkligen infinner sig, så även resultatet. Och det beror på, ja, jo, just det ......
... att träningen verkligen blir av, och inte bara i Göteborg, det fungerar sannerligen över hela landet.
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 22:09för att du tränar direkt när du har vaknat, då har ju kroppen vilat, är fräsch och du kan fokusera direkt på din träning.
Det finns studier på detta och vidare kan man se på alla kenyaner vilket jag tycker är bevis nog då jag har möjlighet att träna i Ken
för att du tränar direkt när du har vaknat, då har ju kroppen vilat, är fräsch och du kan fokusera direkt på din träning.
Det finns studier på detta och vidare kan man se på alla kenyaner vilket jag tycker är bevis nog då jag har möjlighet att träna i Ken
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 22:14... Att den blir av. Det har nog den största effekten.
Att Kenyaner tränar tidigt och kvalité på morgonen beror nog till stor del på temperaturen.
... Att den blir av. Det har nog den största effekten.
Att Kenyaner tränar tidigt och kvalité på morgonen beror nog till stor del på temperaturen.
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 22:21temperaturen spelar mindre roll, kom hem från Kenya igår och så varm var det inte, flera dag var det runt 15-17 grader mitt på dagen.
svaret de sa va just att kroppen va utvilat just direkt efter en natts sömn.
temperaturen spelar mindre roll, kom hem från Kenya igår och så varm var det inte, flera dag var det runt 15-17 grader mitt på dagen.
svaret de sa va just att kroppen va utvilat just direkt efter en natts sömn.
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 22:28såklart är det så. att träningen blir av , det är ju det viktigaste.
då är det ju ingen ide att bedriva en sån träning att man vet att det inte blir av .
då kan man lika gärna ägna sig åt annat.
såklart är det så. att träningen blir av , det är ju det viktigaste.
då är det ju ingen ide att bedriva en sån träning att man vet att det inte blir av .
då kan man lika gärna ägna sig åt annat.
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 22:36Vad är det för studier du hänvisar till? Jag vet att Saltin och grabbarna var där och studerade men även Pitsiladis, Bale, Noakes, Sharp m.fl. har ju lämnat spår i den röda jorden.
Vad är det för studier du hänvisar till? Jag vet att Saltin och grabbarna var där och studerade men även Pitsiladis, Bale, Noakes, Sharp m.fl. har ju lämnat spår i den röda jorden.