Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Har varit första gången på simträning. Det var roligt, inspirerande och trevliga folk.Vi ska träna på alla simsätt. Nu till den konstiga känslan i kroppen att träna tidigt kl. 9 gick bra, de gånger jag tidigare varit ute tidigt har jag joggat lätt.
Vad

Morgonträning är bästa träningen! Ät ett rejält förmiddagsmål efter träningen, sen är det bara att tuta och köra. Blir du trött frampå eftermiddagen kan du ta en powernap på en kvart för att komma igång igen.

Testa det nästa gång (t+)

Njut av att vara tidsmiljonär!

Det kan bli för mycket av det goda. Finns alltid att göra bara man vill.

det kanske ta ett par gånger innan kroppen vet vad du göra. Men jag kan simma 3km kl 6 sedan gå direkt till arbete för 9-10 timmar.

på söndgar har vi träning 8:30-10 och så länge jag göra något aktiv med min familje är det ingen problem. Men om barnen

När jag körde morgonträning så åkte jag till skolan direkt efter simträningen och sen tillbaka till simhallen direkt efter skolan för träning igen.

Det är nog att vänja sej och äta ordentligt efteråt. Jag är mer van att träna på em eller tidig kväll då känns det ok att ta det lungt efteråt. Ibland tränar jag ett nedelmåttigt pass och jobbar em. Det går bra men blir lätt stressigt. Simträning var ju

Jag simmar 6.30 4 ggr per vecka... När man väl är i vattnet så =) Äter frukost på jobbet efter. Skulle aldrig palla att simma efter jobbet...

Skulle aldrig palla att simma utan en rejäl frukost i magen!
(men har tur och kan äta precis innan träning utan problem, stod och åt vid å-kanten fem minuter före start i Vansbro i år... 🙂 )

12