Quote from Guest on 8 February 2010, 23:27Hej! Funderar på att ställa i ett lopp på 10 km. Springer idag ganska lätt 5 km. Någon som har ett bra program för maximerad träning på 13 veckor mot 10 km.
/Axel
Hej! Funderar på att ställa i ett lopp på 10 km. Springer idag ganska lätt 5 km. Någon som har ett bra program för maximerad träning på 13 veckor mot 10 km.
/Axel
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 23:37Hej Axel
Om du skriver Träningsprogram 10 km i sökfunktionen uppe till höger kommer du att få flera förslag
//H
Hej Axel
Om du skriver Träningsprogram 10 km i sökfunktionen uppe till höger kommer du att få flera förslag
//H
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 07:45Stalltipset är väl annars att gå successivt fram, inte glömma vilan och framför allt inte öka både hastighet och sträcka samtidigt för då ökar skaderisken markant.
Annars kan jag nog tänka mig att ett program där du springer 3 ggr i veckan och startar på
Stalltipset är väl annars att gå successivt fram, inte glömma vilan och framför allt inte öka både hastighet och sträcka samtidigt för då ökar skaderisken markant.
Annars kan jag nog tänka mig att ett program där du springer 3 ggr i veckan och startar på
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 09:10Vad betyder maximerad träning för 10k? Elitlöpare som har 10k som distans tränar ju onekligen en hel del 😉
Vad vill du med din tävling? Klara av den? Under x minuter? Spöa grannen?
Klara 10k gör du idag (du klarar ju halva distansen)
Under x minuter? Ma
Vad betyder maximerad träning för 10k? Elitlöpare som har 10k som distans tränar ju onekligen en hel del 😉
Vad vill du med din tävling? Klara av den? Under x minuter? Spöa grannen?
Klara 10k gör du idag (du klarar ju halva distansen)
Under x minuter? Ma
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 10:01Springer du idag 5 km ganska lätt så tror jag att du klarar att springa 10 km. Pröva! Se hur det känns. Det är inte farligt. =)
Springer du idag 5 km ganska lätt så tror jag att du klarar att springa 10 km. Pröva! Se hur det känns. Det är inte farligt. =)