Quote from Guest on 13 November 2011, 16:00Hej på er alla glada och trevliga löptokar!
Jag heter Anna, är ny på denna sajten och letar efter fler att fylla ut min vänlista med. Ju fler man är desto mer kan man pusha och peppa varandra till att prestera bättre. I höst har jag tagit mig runt både Tj
Hej på er alla glada och trevliga löptokar!
Jag heter Anna, är ny på denna sajten och letar efter fler att fylla ut min vänlista med. Ju fler man är desto mer kan man pusha och peppa varandra till att prestera bättre. I höst har jag tagit mig runt både Tj
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 16:10En härlig å fräsch presentation Anna. Tror aldrig jag sett någon ta kontakter på det här viset tidigare å jag hoppas att en massa andra löpare säger Hjo....alt ja till din inbjudan!?
En härlig å fräsch presentation Anna. Tror aldrig jag sett någon ta kontakter på det här viset tidigare å jag hoppas att en massa andra löpare säger Hjo....alt ja till din inbjudan!?
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 14:14Hej Anna!
Jag såg att ett av dina mål är sub2h på Gbg-varvet. Vi har förstås en speciell grupp med just det syftet - en grupp som är oerhört peppande och trevlig. Välkommen dit. Och välkommen till funbeat! 🙂http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?G
Hej Anna!
Jag såg att ett av dina mål är sub2h på Gbg-varvet. Vi har förstås en speciell grupp med just det syftet - en grupp som är oerhört peppande och trevlig. Välkommen dit. Och välkommen till funbeat! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 16:51Kjell: Kul att du gillart! Ett par nya bekantingar har allt tagit modet till sig och lagt till mig på vänlistan. Det uppskattas, alltid roligt att "träffa" nya människor! Dessutom är det väldigt mycket mer motiverande att ge sig ut i kylan och mörkret när
Kjell: Kul att du gillart! Ett par nya bekantingar har allt tagit modet till sig och lagt till mig på vänlistan. Det uppskattas, alltid roligt att "träffa" nya människor! Dessutom är det väldigt mycket mer motiverande att ge sig ut i kylan och mörkret när
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:25Den som söker skola finna:-)
Du har fått en inbjudan.
Edit: kanske råkade jag skicka två..... (#)
Den som söker skola finna:-)
Du har fått en inbjudan.
Edit: kanske råkade jag skicka två..... (#)
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 17:33Camilla:
Hellre en för mycke än två för lite 😀
Camilla:
Hellre en för mycke än två för lite 😀