Quote from Guest on 25 December 2009, 16:42För att bli en bättre löpare tänkte jag köpa cykel, en motionscykel eller spinningcykel. Som småbarnpappa kan det ibland vara svårt att komma iväg och då tänkte jag att en cykel kunde förbättra min kondition. Nu är frågan om jag skall köpa en motionscykel
För att bli en bättre löpare tänkte jag köpa cykel, en motionscykel eller spinningcykel. Som småbarnpappa kan det ibland vara svårt att komma iväg och då tänkte jag att en cykel kunde förbättra min kondition. Nu är frågan om jag skall köpa en motionscykel
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:52Har du redan en vanlig cykel? Då är en trainer ett bra alternativ. Cykeln monteras fast i trainern vid baknavet. Jag är inne på 3:e vintern med effektiva trainerpass. Trainern inhandlades på Biltema för 698:- . Tror den är lite dyrare nu. Man reglerar mot
Har du redan en vanlig cykel? Då är en trainer ett bra alternativ. Cykeln monteras fast i trainern vid baknavet. Jag är inne på 3:e vintern med effektiva trainerpass. Trainern inhandlades på Biltema för 698:- . Tror den är lite dyrare nu. Man reglerar mot
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:53Sikta då hellre på en racer + trainer. Det går att göra fynd på blocket t ex & sedan kan du ju använda racern till vardags ute till våren med.
Edit: Inte snabb nog.
Sikta då hellre på en racer + trainer. Det går att göra fynd på blocket t ex & sedan kan du ju använda racern till vardags ute till våren med.
Edit: Inte snabb nog.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 16:58Nej, jag har ingen racer och har nog inte heller tänkt köpa nån... Motionscykel eller spinningcykel?
Nej, jag har ingen racer och har nog inte heller tänkt köpa nån... Motionscykel eller spinningcykel?
Quote from Fredrik Närenfors on 25 December 2009, 17:05Spinningcykel alla gånger.
Det går att montera lite mätare på de med.
Spinningcykel alla gånger.
Det går att montera lite mätare på de med.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 19:04absolut spincykel
absolut spincykel
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 19:13Skaffa en ernometercykel.
Skaffa en ernometercykel.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 20:21Precis som David säger, en klassisk gammal testcykel från Monark ska det vara. Det är enda rätta.
Precis som David säger, en klassisk gammal testcykel från Monark ska det vara. Det är enda rätta.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 20:30Motorcykel alla gånger.
Motorcykel alla gånger.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 22:17Ok, spinningcykel verkar vara hetaste tipset. Förslag på bra inköpställen och modeller? Hur sätter man på mätare och var finns de att köpa?
Ok, spinningcykel verkar vara hetaste tipset. Förslag på bra inköpställen och modeller? Hur sätter man på mätare och var finns de att köpa?