Quote from Lena O on 22 February 2011, 10:33Du menar att du ska lägga ut de här på Funbeat??
Du menar att du ska lägga ut de här på Funbeat??
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:23Ja.
Ja.
Quote from Åsa Tysklind on 22 February 2011, 13:39Såg ingen stans vilket typ av lopp
Motion A eller B
Eller vad det heter nu förtiden.
Såg ingen stans vilket typ av lopp
Motion A eller B
Eller vad det heter nu förtiden.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 18:18Blir lätt så när inte SCF är inblandat längre. Intressant årsmöte följer 12/3.
Blir lätt så när inte SCF är inblandat längre. Intressant årsmöte följer 12/3.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 20:00Fick hem 3 ex av motionskalendern i dag. En på jobbet, en på toan och en på soffbordet. Härligt att bläddra och planera (drömma) om olika lopp. Synd att det är så långt till många lopp.
Fick hem 3 ex av motionskalendern i dag. En på jobbet, en på toan och en på soffbordet. Härligt att bläddra och planera (drömma) om olika lopp. Synd att det är så långt till många lopp.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 10:04Tack för det arbete du lägger ner Garry 🙂
Kalendern var verkligen toppen och härlig läsning, får nog snart beställa en ny då jag läst sönder den första redan nu nästan 😉
Tack för det arbete du lägger ner Garry 🙂
Kalendern var verkligen toppen och härlig läsning, får nog snart beställa en ny då jag läst sönder den första redan nu nästan 😉
Quote from Lena O on 17 March 2011, 12:29Jag fick 3 kartonger hem idag 🙂
Jag fick 3 kartonger hem idag 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 21:46Jag har beställt med inte fått några än, (ca 2 veckor sedan).
Hur lång tid tar det innand de kommer?
.
.
.
.
.
...nu kom dom....Tack
Jag har beställt med inte fått några än, (ca 2 veckor sedan).
Hur lång tid tar det innand de kommer?
.
.
.
.
.
...nu kom dom....
Tack
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 08:40fick 2 i lådan tack för det:)bra jobbat
fick 2 i lådan tack för det:)bra jobbat