Quote from Guest on 3 January 2010, 14:33Undrar om det är nån som kan tipsa om 5km- och 10km-lopp i och runtomkring Varberg i vår?
Undrar om det är nån som kan tipsa om 5km- och 10km-lopp i och runtomkring Varberg i vår?
Quote from Robert Steinvall on 3 January 2010, 14:43kolla på fliken "tävlingar" här på funbeat, finns ett gäng 🙂
/Sara
kolla på fliken "tävlingar" här på funbeat, finns ett gäng 🙂
/Sara
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 17:22Hej Anna
Nu finns även Varbergsloppet den 10 juli upplagd som tävling här på FB. Det kan kanske vara nåt för dig? Sen har du Falkenbergsloppet i slutet av juli. Har för mig att jag läste nånstans om ett gäng som höll på att starta ett nytt motionslopp på
Hej Anna
Nu finns även Varbergsloppet den 10 juli upplagd som tävling här på FB. Det kan kanske vara nåt för dig? Sen har du Falkenbergsloppet i slutet av juli. Har för mig att jag läste nånstans om ett gäng som höll på att starta ett nytt motionslopp på
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 20:44Och när de betats av så kommer Prinsens Minne 🙂
Och när de betats av så kommer Prinsens Minne 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 21:49Tack för tipsen! Ska nog bli i alla fall nåt lopp i Varberg framöver =)
Tack för tipsen! Ska nog bli i alla fall nåt lopp i Varberg framöver =)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 10:54Friskusloppet brukar gå 6juni. 5 och 10km med start och mål vid fästningen 🙂
Friskusloppet brukar gå 6juni. 5 och 10km med start och mål vid fästningen 🙂