Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 09:30Näsklämma kan ju dock vara skönt i pool när man kör crawl eller vissa drills. Klor i näsan är inte så skönt. I öppet vatten är det inte lika störande tycker jag, men det är ju som sagt en smaksak. Att jag får en massa klor i näsan kan dock bero på att min
Näsklämma kan ju dock vara skönt i pool när man kör crawl eller vissa drills. Klor i näsan är inte så skönt. I öppet vatten är det inte lika störande tycker jag, men det är ju som sagt en smaksak. Att jag får en massa klor i näsan kan dock bero på att min
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 13:25Har kört några gånger nu med en pulsnivå runt 80% det känns bra, lagom ansträngande. Har också lagt in att öka farten så mycket jag kan under ca 1 min. åt gången.
Bara att kämpa vidare med andra ord!!
Har kört några gånger nu med en pulsnivå runt 80% det känns bra, lagom ansträngande. Har också lagt in att öka farten så mycket jag kan under ca 1 min. åt gången.
Bara att kämpa vidare med andra ord!!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 00:09Absolut, i Triathlon finns inga genväga. Dock kan man träna smartare och kommer med färre antal träningstimmar till samma resultat än andra.
Absolut, i Triathlon finns inga genväga. Dock kan man träna smartare och kommer med färre antal träningstimmar till samma resultat än andra.