Quote from Guest on 4 April 2009, 16:36Jag funderar på att flytta till kviberg. Tänkte bara höra om nån vet hur det ser ut med motionsspår och så däromkring?
Jag funderar på att flytta till kviberg. Tänkte bara höra om nån vet hur det ser ut med motionsspår och så däromkring?
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 16:46Det finns inget riktigt motionsspår på Kvibergsområdet, men det finns skog och stigar och vägar som är klart löpbara, dock är inte alla belysta. I närområdet finns även fina löpvägar, ett exempel är stigen längs Säveån. Ett annat är naturstigen från Gamle
Det finns inget riktigt motionsspår på Kvibergsområdet, men det finns skog och stigar och vägar som är klart löpbara, dock är inte alla belysta. I närområdet finns även fina löpvägar, ett exempel är stigen längs Säveån. Ett annat är naturstigen från Gamle
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 20:15Jag bor i Utby och brukar springa längs Säveån och upp mot Kortdala och sedan genom Utby igen. Grus längs ån sedan asfalt, 10-13 km beroende på hur man springer.
Runt fotbollsplanerna på Kviberg är det ca 2,5 km mest asfalt. Det finns oxå ett litet skogom
Jag bor i Utby och brukar springa längs Säveån och upp mot Kortdala och sedan genom Utby igen. Grus längs ån sedan asfalt, 10-13 km beroende på hur man springer.
Runt fotbollsplanerna på Kviberg är det ca 2,5 km mest asfalt. Det finns oxå ett litet skogom
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 18:06Tack för bra information, nu har jag lite mer koll på hur det ser ut!
Tack för bra information, nu har jag lite mer koll på hur det ser ut!