Quote from Guest on 24 February 2014, 14:03Hej grabbar och tjejer.
Jag tänker ta mig i kragen och börja springa igen men eftersom det inte kommer särskilt naturligt för mig så behöver jag utrustning som ökar motivationen.
Jag har tidigare sprungit med en gammal iPod Nano (runt 7 år gammal) och N
Hej grabbar och tjejer.
Jag tänker ta mig i kragen och börja springa igen men eftersom det inte kommer särskilt naturligt för mig så behöver jag utrustning som ökar motivationen.
Jag har tidigare sprungit med en gammal iPod Nano (runt 7 år gammal) och N
Quote from Funbeat user on 24 February 2014, 14:13Jag vet inte vad en iPod och Nike+ sensor ger, men jag gissar att en löparklocka med GPS ger betydligt mer att nörda ner sig i - och sannolikt högre grad av "korrekthet".. Jag ser ingen upside med att blanda ihop löparklocka med musikspelare (få nåt som ä
Jag vet inte vad en iPod och Nike+ sensor ger, men jag gissar att en löparklocka med GPS ger betydligt mer att nörda ner sig i - och sannolikt högre grad av "korrekthet".. Jag ser ingen upside med att blanda ihop löparklocka med musikspelare (få nåt som ä
Quote from Funbeat user on 24 February 2014, 14:55Eller om du har en smartphone av något slag så brukar de ha både gps och kan vanligtvis spela musik. Om du just gilar Nike så verkar det finns sådana appar till både iOS och Android.
-Jimmy
Eller om du har en smartphone av något slag så brukar de ha både gps och kan vanligtvis spela musik. Om du just gilar Nike så verkar det finns sådana appar till både iOS och Android.
-Jimmy
Quote from Lars Mörrby on 25 February 2014, 12:28En ipod nano för musik och en bra pulsklocka för resten. Jag gillar min Suunto Ambit 2 men det finns många alternativ. kolla tex dcrainmaker
För analys finns flera olika alternativ. Garmin, Suunto och Polar har egna siter. Sedan finns det mere generiska s
En ipod nano för musik och en bra pulsklocka för resten. Jag gillar min Suunto Ambit 2 men det finns många alternativ. kolla tex dcrainmaker
För analys finns flera olika alternativ. Garmin, Suunto och Polar har egna siter. Sedan finns det mere generiska s
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 11:25Hej igen!
Tack för era inlägg. Jag ska kolla in utrustningen och programmen som hittills föreslagits.
Jag vill inte ta med mig telefonen på rundorna om det börjar regna. (Och det gör det OFTA här utanför Manchester.) Och den är stor och otymplig för jus
Hej igen!
Tack för era inlägg. Jag ska kolla in utrustningen och programmen som hittills föreslagits.
Jag vill inte ta med mig telefonen på rundorna om det börjar regna. (Och det gör det OFTA här utanför Manchester.) Och den är stor och otymplig för jus