Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:35Jag har kört en del MTB också.
Jag har kört en del MTB också.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:40Ritalin? ADHD?
Ritalin? ADHD?
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:42Vad har du för Mtb David?
Vad har du för Mtb David?
Quote from Pernilla Liljegren on 12 January 2012, 09:45Ritalin i hög dos = amfetaminkick = ökad ork = tar sig uppför berget......
Ritalin i hög dos = amfetaminkick = ökad ork = tar sig uppför berget......
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:47Den är såld sedan många år tillbaka.
Den är såld sedan många år tillbaka.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 09:51Tror ni behöver en hel del distansträning innan Verdon-varianten. Dessutom kan det vara riskabelt att vara helt MTB-ovan på en sådan tur. Skippa Verdon i år, köp MTB-cyklar i stället. Träna på dessa i ett år och ta Verdon nästa sommar.
Tror ni behöver en hel del distansträning innan Verdon-varianten. Dessutom kan det vara riskabelt att vara helt MTB-ovan på en sådan tur. Skippa Verdon i år, köp MTB-cyklar i stället. Träna på dessa i ett år och ta Verdon nästa sommar.
Quote from Pernilla Liljegren on 12 January 2012, 10:05Onekligen en god tanke, tack.
Onekligen en god tanke, tack.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 11:00Nu lägger sig sambon i 🙂
Det kanske även i mitt fall är för lite MTB-erfarenhet, att efter Lotta - blixten - Calås, ha tagit sig runt MTB-banan på Polar Adventure Race?
Beträffande uthålligheten: jag körde Roslagshösten (Racer), långa banan i höstas
Nu lägger sig sambon i 🙂
Det kanske även i mitt fall är för lite MTB-erfarenhet, att efter Lotta - blixten - Calås, ha tagit sig runt MTB-banan på Polar Adventure Race?
Beträffande uthålligheten: jag körde Roslagshösten (Racer), långa banan i höstas
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 11:37Ni kan cykla lite distans med era cyklar. Det skadar inte.
Ni kan cykla lite distans med era cyklar. Det skadar inte.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 11:38Ok David!
Ok David!