Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är helt ny i funbeat. Lyckades enkelt ladda ner historik från movescount och det kom upp fint i kalendern men det är helt tomt i rapporter. Är det möjligt att få in i rapporter också eller gjorde jag något fel?

Har du sett till att du sparat aktiviteten, även om den syns i kalendern, måste du se till att spara den.
Klicka på aktiviteten och spara, är inte helt hundra på hur det ser ut då, men aktiviteten borde synas i rapporter då!

Då fungerar det, tack! jobbig funktion dock...

Krångligt att jag måste trycka "redigera" och sedan "spara" på varje enskilt importerat pass från Movescount för att det skall registreras så att det syns i översikten/rapporterna. Funkar det så för Premium också? Tidigare gick det smidigare.

Ja det är samma för premium.

Tror mening är man kan merga din Moves inspelning med din planerad träning eller tävling.

Knepigt. Så fungerade det inte tidigare, om jag minns rätt. För mig känns det som en otymplig lösning att behöva klicka två gånger till för varje pass jag importerar.

Tror att det alltid fungerat så... Jag kör iofs Garmin

Om man är premiummedlem kan man göra lite fler inställningar.

* Kryssa ur "Efterbehandla importerade pass manuellt" för att hoppa över detta steg.

* Kryssa i "Hämta mina moves automatiskt" för att slippa klicka på "Hämta". Detta är ganska praktiskt om