Quote from Guest on 15 November 2011, 23:33Först hade jag en MP3 spelare som var så fantastisk bra, men den försvann på ett flygplan mellan Bangkok och Auckland...
Sen hade jag en Ipod som fungerande skapligt, men den försvann in i en tvättmaskin i Vastastan....De senaste 2 åren har jag inte haf
Först hade jag en MP3 spelare som var så fantastisk bra, men den försvann på ett flygplan mellan Bangkok och Auckland...
Sen hade jag en Ipod som fungerande skapligt, men den försvann in i en tvättmaskin i Vastastan....
De senaste 2 åren har jag inte haf
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 23:43Jag kör med den senaste generationen av Ipod Nano 8GB och Sennheisers träningslurar. Ljudet är nog svårslaget med annan spelare. Ipoden är stor som en femkrona och har clips. vilket gör att man kan ha den typ varsom. Itunes är kanon, man väljer ju enkelt
Jag kör med den senaste generationen av Ipod Nano 8GB och Sennheisers träningslurar. Ljudet är nog svårslaget med annan spelare. Ipoden är stor som en femkrona och har clips. vilket gör att man kan ha den typ varsom. Itunes är kanon, man väljer ju enkelt
Quote from Camilla Höög on 16 November 2011, 06:19Jag har haft ett par olika modeller av Creative Zen som jag varit väldigt nöjd med, men nu när batteriet i den sista gav upp så beslutade jag mig för att ta den billiga vägen.
Det blev den billigaste på Teknikmagasinet: ZAP Clip Mini 2GB. De hade rea så j
Jag har haft ett par olika modeller av Creative Zen som jag varit väldigt nöjd med, men nu när batteriet i den sista gav upp så beslutade jag mig för att ta den billiga vägen.
Det blev den billigaste på Teknikmagasinet: ZAP Clip Mini 2GB. De hade rea så j
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 07:58SanDisk Sansa Clip+
Liten, tålig, bra ljud.
SanDisk Sansa Clip+
Liten, tålig, bra ljud.
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 10:32SanDisk Sansa Clip+ här också.
Kommer i dagarna en ny modell med Zip i slutet på namnet, har micro-USB istället för mini-USB (detalj) och en lite större skärm.
"Problemet" med mina Sansa (en när jag springer, en annan när jag cyklar) har varit att dom
SanDisk Sansa Clip+ här också.
Kommer i dagarna en ny modell med Zip i slutet på namnet, har micro-USB istället för mini-USB (detalj) och en lite större skärm.
"Problemet" med mina Sansa (en när jag springer, en annan när jag cyklar) har varit att dom
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 11:10"SanDisk Sansa Clip+"
+1
"SanDisk Sansa Clip+"
+1
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 11:10.
.
Quote from Christer Heinbäck on 16 November 2011, 11:51Jag har iPod Shuffle
BILD:http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/electronics/unknown/image0/ipodshuffle4g2gbgreen-xtrab.jpg
Liten, lätt, enkel och med clips.Har även Koss Porta Pro hörlurar på sommaren då jag inte har nåt på huvudet som håller f
Jag har iPod Shuffle
BILD:http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/electronics/unknown/image0/ipodshuffle4g2gbgreen-xtrab.jpg
Liten, lätt, enkel och med clips.
Har även Koss Porta Pro hörlurar på sommaren då jag inte har nåt på huvudet som håller f
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 12:02Om jag skulle byta från min Zen som jag har nu, som jag inte tror går att få tag på längre, så skulle jag hellre satsa på en 8Gb Sandisk Sansa Clip+ för under 500:- än att satsa några förmögenheter på en spelare som ska utsättas för allt man kan tänkas rå
Om jag skulle byta från min Zen som jag har nu, som jag inte tror går att få tag på längre, så skulle jag hellre satsa på en 8Gb Sandisk Sansa Clip+ för under 500:- än att satsa några förmögenheter på en spelare som ska utsättas för allt man kan tänkas rå
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 12:03Intressant, Sandra. Samma hörlurstänk som jag.
Har provat 6-7 olika in-ear och "nästan in-ear" lurar. Alla har undermåligt ljud och de flesta sitter inte fast. De få som sitter fast har fortfarande katastrofalt ljud. Överväger att gjuta, men...
Det trå
Intressant, Sandra. Samma hörlurstänk som jag.
Har provat 6-7 olika in-ear och "nästan in-ear" lurar. Alla har undermåligt ljud och de flesta sitter inte fast. De få som sitter fast har fortfarande katastrofalt ljud. Överväger att gjuta, men...
Det trå