Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 10:11Dessutom härlig bana och kanonbra arrangemang. Rekommenderas!
Dessutom härlig bana och kanonbra arrangemang. Rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 19:22SUM blev tydligen fullt 🙁 så då får man hoppa på cykeln istället 🙂
450 kr dyrt......knappast.
SUM blev tydligen fullt 🙁 så då får man hoppa på cykeln istället 🙂
450 kr dyrt......knappast.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 20:39Hmmm ni som vet ngt om MTB vad säger ni om camelback eller dubbla flaskor???
Hmmm ni som vet ngt om MTB vad säger ni om camelback eller dubbla flaskor???
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 21:13Camelback alla lägen på MTB-lopp!
Annars riskerar man att dricka för lite då man har fullt upp med att styra.
Camelback alla lägen på MTB-lopp!
Annars riskerar man att dricka för lite då man har fullt upp med att styra.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 16:25har kört flaskor och håller med. drack inte ens en flaska under loppet igår. alldeles för lite. blir att investera i en camelbak till nästa säsong.
har kört flaskor och håller med. drack inte ens en flaska under loppet igår. alldeles för lite. blir att investera i en camelbak till nästa säsong.
Quote from ellen olsson on 14 October 2012, 16:34Jag dricker knappt alls under ett såpass kort lopp såhär sent på säsongen. Flaska funkar utmärkt.
Jag dricker knappt alls under ett såpass kort lopp såhär sent på säsongen. Flaska funkar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 19:09Om den inte studsar ut efter 5 km... Stannade och plockade upp min flaska på varv 3. Det behövde jag som nybörjare i skogen.
Om den inte studsar ut efter 5 km... Stannade och plockade upp min flaska på varv 3. Det behövde jag som nybörjare i skogen.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 23:04Jasså du David , har du hitta ut i skogen!
Jasså du David , har du hitta ut i skogen!
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 23:10Så illa är det! 🙂
Så illa är det! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 07:42Idag är jag frisk från min 3-veckors-förkylning 🙁 I lördags var jag fortfarande för krasslig, tråkigt, verkar ha varit ett kul lopp!
Idag är jag frisk från min 3-veckors-förkylning 🙁 I lördags var jag fortfarande för krasslig, tråkigt, verkar ha varit ett kul lopp!