Quote from Guest on 9 February 2011, 10:42Jag skulle gärna vilja lägga in Munkastigen 2011 i min kalender, är det någon som vet när den kan tänkas gå i år.
Har kollat Laxå OK´s hemsida men där finns ingen info än, men ngn kanske vet på ett par helger när.Utgår man från förra loppet så är väl 16
Jag skulle gärna vilja lägga in Munkastigen 2011 i min kalender, är det någon som vet när den kan tänkas gå i år.
Har kollat Laxå OK´s hemsida men där finns ingen info än, men ngn kanske vet på ett par helger när.
Utgår man från förra loppet så är väl 16
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 10:52Jag har det inte helt bekräftat, men 30 april är vad jag hört.
Jag har det inte helt bekräftat, men 30 april är vad jag hört.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 11:51Jag hoppas det blir den 30:e. Det skulle passa bra in i min kalender.
Jag hoppas det blir den 30:e. Det skulle passa bra in i min kalender.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 21:07Munkastigen Trailrun blir den 30 april. Jag håller på att skriva inbjudan, så den kommer att läggas ut inom kort.
Munkastigen Trailrun blir den 30 april. Jag håller på att skriva inbjudan, så den kommer att läggas ut inom kort.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 21:40Perfekt, tack! 🙂
Perfekt, tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 22:25Kul, kul, ska försöka att planera in detta i år.
Kul, kul, ska försöka att planera in detta i år.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 23:04Härligt (t+)
Härligt (t+)
Quote from Therese Linner on 10 February 2011, 09:34Fanfanfan... Mitt i the skånska gästgifveriultran. Jag som ÄLSKAR Munkastigen. Nu blev det svårt.
Fanfanfan... Mitt i the skånska gästgifveriultran. Jag som ÄLSKAR Munkastigen. Nu blev det svårt.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 10:55Och jag bränner brasa och säljer korv på valborg 🙁
Och jag bränner brasa och säljer korv på valborg 🙁
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:33Nu finns inbjudan på Laxå OKs hemsida och den är inlagd i tävlingskalendern. Träna på och välkomna i april. 🙂
Nu finns inbjudan på Laxå OKs hemsida och den är inlagd i tävlingskalendern. Träna på och välkomna i april. 🙂