Quote from Guest on 1 February 2009, 20:32Årets datum är satt till 25/4 men det finns ingen information på hemsidan ännu så jag saxar in inbjudan från 2007:
För fjärde (då blir det väl sjätte året i år 🙂 ) året bjuder Laxå Orienteringsklubb in till ett trailrunlopp i Tiveden. Loppet går på den
Årets datum är satt till 25/4 men det finns ingen information på hemsidan ännu så jag saxar in inbjudan från 2007:
För fjärde (då blir det väl sjätte året i år 🙂 ) året bjuder Laxå Orienteringsklubb in till ett trailrunlopp i Tiveden. Loppet går på den
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 20:42Hoppas det blir av, det var väl inställt förra året?
Hoppas det blir av, det var väl inställt förra året?
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 21:32Verkar intressant.
Verkar intressant.
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 08:03Om det var inställt förra året blir det väl "för femte gången". Femårsjubileum!
Om det var inställt förra året blir det väl "för femte gången". Femårsjubileum!
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 21:53Sprang tävlingen för några år sedan. Kul, charmigt...så annorlunda mot terrängen i Stockholm. Tävlingen rekommenderas varmt.
Sprang tävlingen för några år sedan. Kul, charmigt...så annorlunda mot terrängen i Stockholm. Tävlingen rekommenderas varmt.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 18:31Mm.. fantastiskt fint lopp det där. Tänkte egentligen springa halvmara den där helgen men tivedsälgen i skogen mellan Olshammar och Laxå lockar aningen mer än vägrenen mellan Göteborg och Kungsbacka. Kanske att man kan gå under fyra timmar i år.
Mm.. fantastiskt fint lopp det där. Tänkte egentligen springa halvmara den där helgen men tivedsälgen i skogen mellan Olshammar och Laxå lockar aningen mer än vägrenen mellan Göteborg och Kungsbacka. Kanske att man kan gå under fyra timmar i år.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 11:06Klokt val Robert. Även jag har tänkt så. Har nött den däringa vägrenen på gamla E6:an mellan Kungsbacka och Lindome tillräckligt många gånger. Dags för förnyelse! Dags för ett möte med Tivedsälgen.
Klokt val Robert. Även jag har tänkt så. Har nött den däringa vägrenen på gamla E6:an mellan Kungsbacka och Lindome tillräckligt många gånger. Dags för förnyelse! Dags för ett möte med Tivedsälgen.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:34Pälle har du skickat en förfrågan till arrangör om det blir av. Verkar som ett fint lopp för oss Rockrunners 🙂
Pälle har du skickat en förfrågan till arrangör om det blir av. Verkar som ett fint lopp för oss Rockrunners 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 17:53Det senaste jag hört när jag pratat med arrangören är att den blir av.
Det senaste jag hört när jag pratat med arrangören är att den blir av.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 20:25Jag har inte skickat någon förfrågan. Är däremot på besök på den tämligen kasst uppdaterade hemsidan lite nu och då. Men skulle det bli så att vi alla fem rockrunners kommer till start så borde väl loppet vara säkrat. Startlistan blir väl typ dubblerad då
Jag har inte skickat någon förfrågan. Är däremot på besök på den tämligen kasst uppdaterade hemsidan lite nu och då. Men skulle det bli så att vi alla fem rockrunners kommer till start så borde väl loppet vara säkrat. Startlistan blir väl typ dubblerad då