Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 18:40NAJS!! Vet någon om banan är kuperad-typ Lidingö eller?
NAJS!! Vet någon om banan är kuperad-typ Lidingö eller?
Quote from ellen olsson on 2 March 2009, 19:22Du kan ju läsa vad en Funbeatare bloggat om loppet:
http://www.mikrob.com/bpr/?p=108
Du kan ju läsa vad en Funbeatare bloggat om loppet:
http://www.mikrob.com/bpr/?p=108
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 14:27Verkar mysigt 😉
Men, hinner man (dvs jag i det här fallet) hämta sig till göteborgsvarvet tre veckor senare? Är det möjligt att genomföra loppet utan att ta ut sig fullständigt?
Verkar mysigt 😉
Men, hinner man (dvs jag i det här fallet) hämta sig till göteborgsvarvet tre veckor senare? Är det möjligt att genomföra loppet utan att ta ut sig fullständigt?
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 14:36Mysko sida det där, Fredrik. Inga bilder. Och varför svamlar han en massa om kaniner?
Återhämtning är ju lite individuellt, helt klart. När jag sprang Munkastigen 2006 tyckte jag att jag gjorde ett rätt skapligt lopp - jag gick inte in för att tömma mig
Mysko sida det där, Fredrik. Inga bilder. Och varför svamlar han en massa om kaniner?
Återhämtning är ju lite individuellt, helt klart. När jag sprang Munkastigen 2006 tyckte jag att jag gjorde ett rätt skapligt lopp - jag gick inte in för att tömma mig
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 11:00Nån som kan säga något om banan? Alltid spännande att höra vad folk tycker. jag är riktigt sugen faktsikt..
Nån som kan säga något om banan? Alltid spännande att höra vad folk tycker. jag är riktigt sugen faktsikt..
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 11:13Som jag minns det så är det en blandning av små mer eller mindre löpvänliga stigar och skogsbilvägar genom fina miljöer. Inga eller få ohemula stigningar, däremot ett antal partier med risövervuxna stigar och hyggen. Områdena vid Kråksjöåsen och Getarygge
Som jag minns det så är det en blandning av små mer eller mindre löpvänliga stigar och skogsbilvägar genom fina miljöer. Inga eller få ohemula stigningar, däremot ett antal partier med risövervuxna stigar och hyggen. Områdena vid Kråksjöåsen och Getarygge
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 11:23Tack Robert. Precis vad jag ville höra (och se)
Föresten jag hittade ingenstans om det finns någon tidsgräns på loppet?
Tack Robert. Precis vad jag ville höra (och se)
Föresten jag hittade ingenstans om det finns någon tidsgräns på loppet?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:02Tack för kartorna!
Det är lite si och så med informationen på loppets hemsida, men maxtiden går nog inte ut förrän med mörkrets inbrott, eller något sånt. Jag vet iallafall att det är minst fem anmälda till loppet:-)
Tack för kartorna!
Det är lite si och så med informationen på loppets hemsida, men maxtiden går nog inte ut förrän med mörkrets inbrott, eller något sånt. Jag vet iallafall att det är minst fem anmälda till loppet:-)
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:15Ser den där Munkastigsgubben som fanns på Groberts övre länk inte lite ut som liemannen?
Jorå idag blev 5 rockrunners anmälda och jag har fått ett bekräftelsemail på att de mottagit oss.
Nu ska jag ut och sladda lite i löpspåret innan solen försvinner!
Ser den där Munkastigsgubben som fanns på Groberts övre länk inte lite ut som liemannen?
Jorå idag blev 5 rockrunners anmälda och jag har fått ett bekräftelsemail på att de mottagit oss.
Nu ska jag ut och sladda lite i löpspåret innan solen försvinner!
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 18:26Är jättesugen men får väl hoppa över till nästa år 🙁 annars orkar jag inte med pers på SM en månad senare..
Är jättesugen men får väl hoppa över till nästa år 🙁 annars orkar jag inte med pers på SM en månad senare..