Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:11Ja jag gjorde det, och slog dessutom i betalningsknappen när jag skulle resa mig upp igen... så det kan bli!
Ja jag gjorde det, och slog dessutom i betalningsknappen när jag skulle resa mig upp igen... så det kan bli!
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:11Härligt att höra Calle! Ses vi? 🙂
Härligt att höra Calle! Ses vi? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:16Nej, Fredrika, inte på Munkastigen, men den 15-16 augusti kanske vi träffas...
Nej, Fredrika, inte på Munkastigen, men den 15-16 augusti kanske vi träffas...
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 08:40Varför hoppa över ett bra långpass 🙂
Anmälde mej i dag, får se hur man löser transporten.
Jag får bara använda lördagen för loppet så det blir att åkahemmifrån på lördag morgon för att efter loppet åka direkt hem.
Varför hoppa över ett bra långpass 🙂
Anmälde mej i dag, får se hur man löser transporten.
Jag får bara använda lördagen för loppet så det blir att åkahemmifrån på lördag morgon för att efter loppet åka direkt hem.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 19:49För er oinvigda är jag fru till G-man och ska visst ge mig på detta 🙂
Men har ni sett väderprognosen!!! Om man vågar tro på den så är det solskydd och kort-kort som gäller (H)
Med andra ord kommer det inte finnas något att skylla på, nice!
För er oinvigda är jag fru till G-man och ska visst ge mig på detta 🙂
Men har ni sett väderprognosen!!! Om man vågar tro på den så är det solskydd och kort-kort som gäller (H)
Med andra ord kommer det inte finnas något att skylla på, nice!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 11:04Solskydd - check
Kort-kort blir värre, tror jag besparar övriga deltagare den synen:-)Skönt att vädergudarna verkar vara på gott humör!
/Bekvämlighetslöpare
Solskydd - check
Kort-kort blir värre, tror jag besparar övriga deltagare den synen:-)
Skönt att vädergudarna verkar vara på gott humör!
/Bekvämlighetslöpare
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 20:57Det börjar dra ihop sig! (H:)
Någon som vet ifall banan finns tillgänglig för GPS t.ex. på motionbased eller GPSies eller liknande sida? Sökte på mb men hittade inget, men ibland lägger ju folk in under annan beteckning...
Det börjar dra ihop sig! (H:)
Någon som vet ifall banan finns tillgänglig för GPS t.ex. på motionbased eller GPSies eller liknande sida? Sökte på mb men hittade inget, men ibland lägger ju folk in under annan beteckning...
Quote from Sissel Svanøe on 22 April 2009, 21:45Banan är märkt och alla får en karta vid start och ett nödtelefonnummer om man hamnar fel. Vad mer behövs? Att hitta rätt väg är en del av alla deltagarnas utmaning vid den här typen av lopp 🙂
Och tänk på att utan gps har du möjligheten att få se mer a
Banan är märkt och alla får en karta vid start och ett nödtelefonnummer om man hamnar fel. Vad mer behövs? Att hitta rätt väg är en del av alla deltagarnas utmaning vid den här typen av lopp 🙂
Och tänk på att utan gps har du möjligheten att få se mer a
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:52Kartor vägrar jag befatta mig med. Av de enkla anledningen att det bara blir fel, alldeles särskilt utan gatunamn. Tro mig, jag kan knappt skilja höger från vänster, än mindre efter några mil. Men fair enough. Tyvärr är jag dock också så pass nördig att j
Kartor vägrar jag befatta mig med. Av de enkla anledningen att det bara blir fel, alldeles särskilt utan gatunamn. Tro mig, jag kan knappt skilja höger från vänster, än mindre efter några mil. Men fair enough. Tyvärr är jag dock också så pass nördig att j
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:43Fredrika, jag tror att du har missat att det är en orienteringsklubb som arrangerar det här. Så ligg lågt med krav på GPS om du inte tycker om lukten av tjära och inte är allergisk mot fjädrar.......
Fredrika, jag tror att du har missat att det är en orienteringsklubb som arrangerar det här. Så ligg lågt med krav på GPS om du inte tycker om lukten av tjära och inte är allergisk mot fjädrar.......