Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Suck vad ni var jobbiga idag då 🙂

Jag ställer inga krav på GPS, men någon kan ju faktiskt någon gång ha sprungit loppet med sin Garmin och råka ha en fil tillgänglig. Vill gudarna väl kommer det i alla fall att finnas en sådan på lördagkväll, när jag g

Nu verkar Micke ha total nollkoll på orienterare. Generellt är det svårt att hitta mer teknikfreakar än orienterare. GPS är vanligt i orientering och på sajten Runoway kan man rita in sina vägval och jämföra med andras. Eller läsa in från GPS, t ex Garmin

Ja, det är sant Leif. Jag lade min orienterarkarriär på hyllan för 20 år sedan.

Nu börjar det dra ihop sig! hade varit grymt taggad om det inte var för att min vänsterfot ser ut som ett skämt. Har så fruktlöst mycket skavsår och blåsor att jag funderar på om inte amputera är det tillvägagångssätt som skulle vara mest skonsamt. Men sk

Linda: skaffa Duoderm och Fixomull! (Apoteket). Bättre finns inte att tejpa in skavsåren med.

Efter råd i annan tråd här på FB har jag nu struntat i att punktera min småblåsor från i helgen. Och det funkar! Nu är tårna bepansrade där det annars hade varit trasigt och äckligt och rosa och ömt.
Lite kort med bara två dar kvar till loppet, men ändå..

Peter, Problemet var att jag körde ett compeed på blåsan för att kunna springa igen men när jag drog bort det så följde huden med.. (#)

Ouch... 🙁
Då är vi där igen då. Trasigt och äckligt och rosa och ömt.

Peter, Exakt. Tur att det bara är 44k. I 5h ska man nog kunna fokusera något annat att tänka på..

haha, har också anmält mig...hittade tävligen igår här på funbeat! Ska bli intresant och se hur man klarar detta... 🙂 Fler är mig som har premiär på munkastigen?