Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Detta år är det omöjligt att närvara, synd när det är så fint väder.
Jag blir så sugen att springa denna sträcka så den åker in på min att göra lista inför nästa år.

Ha en fin tur.

Martin, det blir första gången för mig också! 15 grader och solsken, vad sägs om det - vi lär få en fantastisk dag i skogen 🙂

Dåså. Laddning medelst gräddig potatisgratäng, nåt glas rött och pumpakärnebeströdd chokladboll avklarad. Återstår att packa.
Vaäl mött imorgon!

Bara att konstatera att det var precis lika roligt att springa som jag kom ihåg det. Vilket väder! Vilka skogar! Vilka stigar!

Tycker det var ett mycket trevligt arrangemang. Enda "mankemanget" var väl det lilla (och onödiga, kunde dom inte legat i nummerlappskuvertet) strulet med sportidentpinneutlämningen (långt ord) som tog lång tid. Annars tycker jag allt var kanoners! Det bl

Första ultraloppet för mig och också det längsta jag sprungit. Sjukt tuff bana och utan Fredrika hade jag nog inte kommit imål. Men fantastisk bana med vacker natur och härligt arrat lopp 🙂

Jag bara håller med alla. Underbart lopp, även om det var en del kalhyggen och sista milens grusväg sög musten av en, Jätte roligt att du lyckades Linda. (hv)
Banan var tuff för att börja sin ultrakarriär på. Är lite osäker på sträckan bara det verkade in

Åh vilket lopp!! Planen var att ta ett sista soft überlångpass innan Lidingö Ultra som kulmen på lite tuffare träningsveckor, och vi var fyra från klubben som körde ner i svinottan. Älskade den tekniska terrängen och den vackra skogen. Snubblade endast en

Ja jösses vilket lopp... Jag kan säga såhär, så glad som jag blev för den korv med bröd efter loppet har jag nog aldrig blivit. Jag körde ensam där i skogen med undantag av 4-5 km uppsplittat på olika sällskap. Det var lite tufft i första loppet längre än

Ja det var helt klart tuffare (mindre stigar och knixiga stigar) än vad jag hade förväntat mig men mycket fin natur.
Någon som sett resultaten på Internet?