Quote from Guest on 5 July 2011, 13:05Kanske en dum fråga, men får man lyssna på musik under Lidingöloppet? Vet att det är förbud under de flesta triathlontävlingarna.
//Johan
Kanske en dum fråga, men får man lyssna på musik under Lidingöloppet? Vet att det är förbud under de flesta triathlontävlingarna.
//Johan
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 13:15Varför skulle man inte få det :)? Jag har sett att folk springer med ipods och annat fastsatta på armen, även under lidingöloppet så jag antar att det är ok.
Själv sprang jag med min mobil i handen dels för att logga med gps men också för att facebooka un
Varför skulle man inte få det :)? Jag har sett att folk springer med ipods och annat fastsatta på armen, även under lidingöloppet så jag antar att det är ok.
Själv sprang jag med min mobil i handen dels för att logga med gps men också för att facebooka un
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 13:17Vet inte om det är tillåtet där ...
... men vid förra årets Lidingölopp fastnade jag bakom en med hörlurar och kom inte förbi. Det hände där stigen var som smalast. Det hjälpte inte att jag bad att komma förbi. Var tvungen att knacka personen på axeln fö
Vet inte om det är tillåtet där ...
... men vid förra årets Lidingölopp fastnade jag bakom en med hörlurar och kom inte förbi. Det hände där stigen var som smalast. Det hjälpte inte att jag bad att komma förbi. Var tvungen att knacka personen på axeln fö
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 19:41Men varför blanda sött med surt.?????????
Försök att springa utan något i öronen å istället bara kolla in naturen samt dina medtävlare....Hur bra går det att samtala med dom egentligen något som väl hör till sammanhållningens a å o bland oss långkutare.
Men varför blanda sött med surt.?????????
Försök att springa utan något i öronen å istället bara kolla in naturen samt dina medtävlare....Hur bra går det att samtala med dom egentligen något som väl hör till sammanhållningens a å o bland oss långkutare.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 21:32Inte för att jag vett säkert men jag har för mig att det inte är tillåtet med "elektronisk utrustning" (eller hur det nu formuleras).
Tror att det grundar sig i att alla ska ha samma förutsättningar och inte bli hjälpta av diverse apparater.Men det finn
Inte för att jag vett säkert men jag har för mig att det inte är tillåtet med "elektronisk utrustning" (eller hur det nu formuleras).
Tror att det grundar sig i att alla ska ha samma förutsättningar och inte bli hjälpta av diverse apparater.
Men det finn
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 21:57Halvt orelaterat höll vi just på att klippa en tjej som vinglade runt på sin cykel med hörlurar och trots vårt frekventa plingande inte hade en aning att vi var på väg, också på cykel men avsevärt snabbare, bakifrån.
Jag har svårt för folk med hörlurar i
Halvt orelaterat höll vi just på att klippa en tjej som vinglade runt på sin cykel med hörlurar och trots vårt frekventa plingande inte hade en aning att vi var på väg, också på cykel men avsevärt snabbare, bakifrån.
Jag har svårt för folk med hörlurar i
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 22:03Man får ha musikspelare (tror att man får det på löptävlingar generellt sett?). Jag hade med mig en förra året men använde den inte förrän efter 23 km då det började bli riktigt tungt. Använde musikspelaren i mobilen och när jag och min syster som hjälpte
Man får ha musikspelare (tror att man får det på löptävlingar generellt sett?). Jag hade med mig en förra året men använde den inte förrän efter 23 km då det började bli riktigt tungt. Använde musikspelaren i mobilen och när jag och min syster som hjälpte
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 23:13Jo, frågan var då om man FÅR ha musikspelare på Lidingöloppet. Om det är associalt eller om någon tycker det är dumt är en annan sak. Undrade bara om någon visste regelverket.
Har i princip alltid musik när jag löptränar. Även när jag kör landsvägscykelp
Jo, frågan var då om man FÅR ha musikspelare på Lidingöloppet. Om det är associalt eller om någon tycker det är dumt är en annan sak. Undrade bara om någon visste regelverket.
Har i princip alltid musik när jag löptränar. Även när jag kör landsvägscykelp
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 23:38Ja, jag är rätt så säker på att man får lyssna på musik under Lidingöloppet.
Däremot skulle jag säga att i alla situationer där man har något i öronen, förutom öron, så har man diskvalificerat sig själv från full uppmärksamhet.
Det kan jag själv göra u
Ja, jag är rätt så säker på att man får lyssna på musik under Lidingöloppet.
Däremot skulle jag säga att i alla situationer där man har något i öronen, förutom öron, så har man diskvalificerat sig själv från full uppmärksamhet.
Det kan jag själv göra u
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 03:21Vet inte om man får eller ej, men jag sprang med musik ifjol och det var ingen av funktionärerna som kommenterade det..
Vet inte om man får eller ej, men jag sprang med musik ifjol och det var ingen av funktionärerna som kommenterade det..