Quote from Guest on 13 August 2012, 17:47Hej.
För 15-16 års sedan sprang jag ganska mycket, ca 3 mil/vecka, sedan kom det saker i vägen som gjorda att löpningen blev åtsidosatt. Tempot låg då strax under 5 min/km. Tills för några år sedan blev det bara några enstaka pass per år. Jag la på mig
Hej.
För 15-16 års sedan sprang jag ganska mycket, ca 3 mil/vecka, sedan kom det saker i vägen som gjorda att löpningen blev åtsidosatt. Tempot låg då strax under 5 min/km. Tills för några år sedan blev det bara några enstaka pass per år. Jag la på mig
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 17:57Sök på "Gubbvad" 🙂 för tips på rehab. Finns en del matnyttigt på funbeats diskussioner, eller googla
Sök på "Gubbvad" 🙂 för tips på rehab. Finns en del matnyttigt på funbeats diskussioner, eller googla
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 23:01Jaha, det verkar vara gubbvad. Då vet jag vad jag har att jobba emot. Tack för hjälpen.
Jaha, det verkar vara gubbvad. Då vet jag vad jag har att jobba emot. Tack för hjälpen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 03:53Rehab är jätteviktigt, men vad beror problemen på?
Med risk för att bli emotsagd kan du även söka på "löpteknik" här på FB och fundera på ditt löpsteg, stegfrekvens m.m.
Jag hade själv ett flertal vadbristningar som fixades mha både rehab/prehab styrka
Rehab är jätteviktigt, men vad beror problemen på?
Med risk för att bli emotsagd kan du även söka på "löpteknik" här på FB och fundera på ditt löpsteg, stegfrekvens m.m.
Jag hade själv ett flertal vadbristningar som fixades mha både rehab/prehab styrka