Quote from Guest on 15 August 2010, 14:52Hej!
Jag misstänker att jag har drabbats av någon sorts inflammation i muskeln i vaden. Det gör ont och "knarrar" när jag går. Jag har försökt att söka på nätet etfer råd, men hittar inte så mycket bra.
Är det någon som vet hur man ska hantera detta? Tot
Hej!
Jag misstänker att jag har drabbats av någon sorts inflammation i muskeln i vaden. Det gör ont och "knarrar" när jag går. Jag har försökt att söka på nätet etfer råd, men hittar inte så mycket bra.
Är det någon som vet hur man ska hantera detta? Tot
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 15:02Kör med en Voltarenkur i 1 vecka och inge fjuttig dos då inte utan 6tabletter om dagen á la 150mg för inflammationen och så kan du köra vattenlöpning för att få igång blodcirkulationen så att det som sitter i muskeln blir bort spolat...men skulle nog inte
Kör med en Voltarenkur i 1 vecka och inge fjuttig dos då inte utan 6tabletter om dagen á la 150mg för inflammationen och så kan du köra vattenlöpning för att få igång blodcirkulationen så att det som sitter i muskeln blir bort spolat...men skulle nog inte
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 15:07Varför inte gå till en läkare?
Varför inte gå till en läkare?
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 15:18Bättre att prova hemma medans man väntar på en tid, brukar ju vara lång väntetid för idrottsskador!
Bättre att prova hemma medans man väntar på en tid, brukar ju vara lång väntetid för idrottsskador!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 15:32Ja, det är dumt att inte satsa på en kur.
Voltaren finns som stolpiller och borde vara det optimala.
Ja, det är dumt att inte satsa på en kur.
Voltaren finns som stolpiller och borde vara det optimala.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 16:44Mmm voltaren brukar ju inte vara magens bästavän!
Mmm voltaren brukar ju inte vara magens bästavän!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 17:08Tack så hemskt mycket för tipsen!
Jag ska absolut pröva och se hur det går.
Tack så hemskt mycket för tipsen!
Jag ska absolut pröva och se hur det går.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 17:51Ja det verkar som en snabb lösning
http://www.cisionwire.se/professor-of-cardiology--md--christian-torp-peders/studieresultat-visar--forhojd-risk-for-hjartinfarkt-och-dod-vid-anvandning-av-diklofenak
Ja det verkar som en snabb lösning
http://www.cisionwire.se/professor-of-cardiology--md--christian-torp-peders/studieresultat-visar--forhojd-risk-for-hjartinfarkt-och-dod-vid-anvandning-av-diklofenak
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:24Fråga: Varför vill man alls hämma en inflammation, som ju innebär en ökad genomblödning av området???
Vit Tigerbalam & Kronans gråa yllehalsduk brukar fixa en nackspärr inom två dygn.
Fråga: Varför vill man alls hämma en inflammation, som ju innebär en ökad genomblödning av området???
Vit Tigerbalam & Kronans gråa yllehalsduk brukar fixa en nackspärr inom två dygn.